středa 2. dubna 2014

Občas si kreslím

Mám ráda barvy, tvořivost, představivost, hravost a volnost. Taky se nemůžu moc smířit s tím, že bych už měla být dospělá :D. A v neposlední řadě zbožňuju vůni papíru, knih, pastelek, prostě celkově v papírnictví se cítím nejlíp. Nikdy jsem nechodila na žádný výtvarný kroužek, maximálně na keramiku na naší malé vesnické základce, takže jsem v podstatě samouk a učím se technikou pokus, omyl. Jeden čas jsem měla období, kdy jsem kreslila hlavně návrhy oblečení, k čemuž se doufám ještě někdy dostanu :), teďka kreslím hlavně zvířata. V podstatě vůbec nemaluju, protože to za prvý neumim (ne, že kresba by byla o moc lepší :D) a za druhý je to na mě moc zdlouhavý. Kreslím obyčejnými pastelkami Europen Kids nebo Maped. Ráda bych si letos pořídila nějaké lepší, protože 24 barev je pro mě málo a taky vyrábím kreslené deníky, takže možná by to chtělo už něco lepšího. Mým snem jsou tyto akvarelové, u kterých bych si mohla zkusit i tu malbu :), ale jelikož jsou fakt hodně drahé, tak si spíš koupím něco dostupnějšího. Aby se pastelky měly u mě jako v bavlnce, tak jsem jim pořídila i speciální krabičku, něco podobného najdete tady.

Kterou barvičku používáte nejčastěji Vy? U mě je to jasné :)


Tady na poslední fotce vidíte i fixy, ale ještě jsem s nima nepracovala.

 Toto je Areo, kreslený podle fotky na jeden z mých deníků na přání :)

Vždy kreslím podle předlohy, protože bohužel nemám takovou představivost, abych zvládla přesné proporce zvířete.

Na Ledňáčka jsem byla náležitě hrdá, taky dal docela zabrat.

Kresba na obálku jako dárek :)

Jelen, kreslený také podle předlohy, je zatím to poslední, co jsem vytvořila.

Snad budu mít víc času, abych se kreslení mohla věnovat i dál a ve větší míře, protože toto je opravdu jen začátek. Moje záliba už došla tak daleko, že před Vánocemi jsem si dokonce koupila i omalovánky s vánoční tématikou :D Holt když se spojí moje dvě vášně - kresba a Vánoce - tak se neznám. Jinak kreslení na mě působí jako terapie. Když třeba dlouho prší, tak vytáhnu pastelky a hned je svět barevnější :), takže pokud máte někdo splín (jakože doufám, že nemáte, ale co kdyby :), tak vytáhněte pastelky jako zamlada a pusťte se do toho. Příště Vám ukážu něco ze své tvorby deníků.

Krásný barevný den.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...