pondělí 30. června 2014

Divadlo evropských regionů

Letošní plakát
Letos se v Hradci Králové udál 20. ročník divadelního festivalu Divadlo evropských regionů, který je pod záštitou Klicperova divadla a divadla Drak. Divadelňák (jak tomu u nás říkáme :) trval 10 dní a to od 21. do 30. června a já jsem vynechala pouze středu, kdy lilo jako z konve (v neděli pršelo taky, ale Blue Effect jsem si nemohla nechat ujít, i když je uvidím příští týden na RfP). Součástí tohoto festivalu je i tzv. Open air program, což ve zkratce znamená, že se ve staré části Hradce (Velké a Malé náměstí, Žižkovy sady, Kavčí plácek....) koná různé pouliční divadlo, pořádají se koncerty, workshopy, je tu dokonce i program pro děti atd. Jelikož s přítelem moc na divadlo nejsme, tak se většinou účastníme právě tohoto programu. Letos se opravdu vyvedlo počasí, takže open air probíhal se vším všudy včetně stánků s očerstvením, oblečením a knihami. Tentokrát jsme se zúčastnili pár koncertů a většinu času jsme se prostě jen kochali tím veškerým děním okolo nás, potkávali plno kamarádů, se kterými jsme se třeba delší dobu neviděli a nasávali atmosféru. Je to úžasnej zážitek, tento rok možná úplně nejlepší ročník, co jsem zatím zažila, ale popravdě 10 dní trávit právě na tomto místě je opravdu náročné :D.

A vy, kdo jste se nemohli přidat, tady máte alespoň pár fotek.
Váš Andreják

Rozjela jsem to s malinovkou ....

Otevřeli u nás nové Crosscafé a takový krásný výhled tam máme z balkonu :)

Pohled z hradeb na Žižkovy sady

Kafekára má to nejlepší kafe!

... a to normálně kafe nepiju....

Žižkovy sady ještě nezaplněné :)



Úžasná kapela hrající irskou hudbu BeerBerries

Varnsdorfský Kocour a jejich 14° jahodový Porter


V antikvariátu jsem si koupila tohle nádherné pexeso, které snad ani nerozstříhám....

Špalíček je moje srdcová záležitost

a nakonec já s plakátem :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...