čtvrtek 18. září 2014

Modrá je dobrá

Když jsem si v sobotu donesla domů tu haldu hadrů ze sekáče, zjistila jsem, že se mi tam nějak opakuje jedna a ta samá barva. Proto když jsem včera šla na nákup do obchodního centra a náhodou objevila kecky ve stejné barvě za 90 Kč, tak jsem je tam nemohla nechat :D. Sukně a košile stály každá asi 60-80 Kč, jelikož probíhala zrovna akce - 50 %. Tento týden mají už jednotné ceny, každý den jiné a příští týden to samé. Myslím, že ceny končí příští sobotu na nějakých 25 Kč za kus, takže pokud máte poblíž Textile house, tak doporučuje se jít podívat co nejdřív. Zboží se sice doplňuje několikrát denně a každý den, ale kvalita už není tak dobrá :). Poté mají tzv. novou kolekci za plné ceny, ale i tak jsou to tak nízké částky, že rozhodně stojí se tam jít mrknout. Plno oblečení je ještě s visačkami z původních obchodů a různých světových značek.

Kecky Pepco - 90 Kč


Průsvitná košile bez rukávů, vzadu prodloužená délka, Bik Bok - 70 Kč

Minisukně obepínací, Vila - 75 Kč

Minisukně, H&M - 85 Kč
Takhle jsem dneska ladila s vybavením kanceláře :D
  V modré barvě jsem si koupila ještě jednu pěknou blůzku, kterou jsem zapomněla vyfotit. Výborně se mi tohle oblečení hodí do práce, takže za pár korun hodně parády :). Snažím se využít posledních letních dnů, dokud můžu sukně nosit bez punčocháčů. Jinak sukně nosím celoročně a rozhodně doporučuju všem dámám to samé, v zimě je mi v nich dokonce tepleji než v kalhotech a to nemluvím o urousaných nohavicích, když napadne "sníh".

Krásný čtvrtek!
Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...