pondělí 6. října 2014

New in - bleskovka

Tak mě bohužel taky skolil bacil stejně jako půlku republiky. Je to celkem k vzteku, protože jsem dneska měla mít po delší době schůzku s kamarádkou :(, ale aspoň mám díky tomu čas napsat článek. Ukážu vám nějaké novinky, které jsem si za poslední dobu pořídila. Není toho mnoho, jelikož se pomalu a jistě blížej Vánoce, takže musím šetřit. Taky se příští rok chystám hodně cestovat, a tak hodně financí jde stranou i na tohle.

Jako první tu mám mega úžasný a nejlepší silonky a punčocháče z Pepca. Jsou kvalitní, držej, nesjížděj a taky jsou celkem dost odolný, což je u mě hodně velké plus. A když jsem viděla tu cenu, tak jsem si nakoupila pěkně do zásoby :)

I když mám kartičku DM a jejich prodejnu cestou z práce, tak tam moc nakupovat nechodím. Tentokrát jsem se tam stavila speciálně pro sprchový gel Alverde. Jedná se o přírodní kosmetiku a velká část produktů neobsahuje živočišné látky a nebyla testována na zvířatech. To byl taky hlavní důvod, proč jsem ji chtěla vyzkoušet. Cena je kolem 80 Kč, nádhěrně voní a konečně mám pocit, že jsem umytá (ne jako po poslední zkušenosti se sprcháčem Dove, kdy jsem si přišla spíš namazaná tělovým mlékem :D).

Na konci září jsem měla svátek, takže vám ukážu i pár dárků, co jsem dostala. Hned na začátek musím říct, že to byl ten nejkrásnější sváteční den, co jsem kdy zažila. Shodou okolností jsem zrovna ten den musela na preventivní prohlídku k zubaři, z čehož mám vždycky naprosto panickou hrůzu, ale tentokrát poprvé jsem tam šla v naprostém klidu. V práci jsem neměla šéfa, kolegové mi chodili přát, odpoledne jsem šla na svůj první hokejový zápas v životě (Hradec bohužel prohrál :( :D) a zakončila to večer na pivu. Kromě spousty čokolády jsem taky dostala tenhle poukaz ke kosmetičce. U kosmetičky jsem byla asi tak jednou v životě, takže to bude taková skoropremiéra, ale už se na to těším. Nesnáším trhání obočí a ani se moc nelíčím, takže jsem ráda, že to někdo udělá za mě a já si u toho ještě odpočinu :).

4TET je moje srdeční záležitost. Spolu se ségrou chodíme na jejich koncerty pravidelně každý rok a já od té doby naprosto zbožňuju Davida Uličníka. Podle mě je to náš nejlepší tenor, co momentálně ČR má a hnedka za ním je Vojta Dyk :D. Koncert se koná příští rok v únoru, ale lístky jsou skoro vyprodané už teďka.

Zlatý hřeb mého svátečního večera byl tento dárek od mého partnera :D. Na Nymfomanku jsem hrozně chtěla jít do kina, ale nikdy jsem se k tomu nedostala, takže dárek v podobě DVD obou dílů je naprostá pecka. Zatím máme za sebou první díl a za sebe musím říct, že jsem nadšená, ale asi to není pro každého, protože přítel z toho tak odvázanej nebyl :D.

Já si jdu teďka zalízt do pelechu a potit se, tak doufám, že využijete poslední pěkné dny líp než já :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...