neděle 24. května 2015

New In za březen a duben

Můj pán zahodil sádru, což znamená dny strávené po výletech a venku v přírodě, což znamená málo času na blog (nojono). Byli jsme minulý týden na Kosti, teďka v pátek se konala Muzejní noc a včera jsme se museli jít podívat na otvírání Bílé věže u nás v HK. Je to hradecká chlouba, dva roky se rekonstruovala a můj drahý se na tom také podílel, takže to je jasný, že jsme tam šli, žeano. Poté u nás propukla alergie, takže dnešek jsme se rozhodli pro jistotu strávit doma. Drahý upravuje fotky, já píšu blog a zjišťuju, že jsem si za březen a duben moc věcí nekoupila. Vlastně většinu věcí jsem dostala, protože jsem měla narozeniny (hohohooooo). Jinak všimli jste si, že dneska je 24.? = za 7 měsíců Vánoce = máte už nějaký dárek? :D

Ano, kabelek není nikdy dost. To nevadí vůbec, že je už nemám kam dávat. Tahle je ze sekáče, za pár korun. Překvapilo mě, že zapínaní je opravdu na pásek, jak je vidět na fotce, a ne na patent. V určitých situacích to opravdu hodně zdržuje.

Dárek od kamarádky k narozeninám. Ví, jak miluju Paříž, takže tohle byl opravdu trefný dárek. Navíc je ručně šitá, kupovaná na Fleru, což je další plus :)

Dárek k narozeninám od přítele. Jojo, už je to definitivní, letím do Peru. Hurááááá!
Dárek od ségry. Tuhle knížku jsem původně měla dostat už k Vánocům, ale nebyl čas jí dojít koupit, takže jsem si musela počkat na narozeniny. No a samozřejmě ještě nebyl čas začít....
Opět od ségry. Dloooouho jsem si ji přála, nečekaně jsem si ji zatim jenom prohlídla.
Dvě sukně ze sekáče + jeden šátek, který mám v práci + jedna halenka, která je v pračce :D

S kosmetikou jsem na tom na štýru. Ale ten sprcháč je naprosto božskej!
Taky jsem dostala tenhle úžasnej cestovatelskej deník. Nakonec po dlouhém zvažování jsem se rozhodla, že ho budu používat na vnitrostátní cesty :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...