sobota 20. června 2015

Myšák a nový diář

  
Nedávno jsem na jednom blogu komentovala článek, který se týkal přispívání na různé dobročinné akce, např. pro děti bez domova, pro pomoc lidem po povodních atd. Já pravidelně přispívám na výzkum rakoviny, ano to je ta klasická kytička, popř. kupuju bílou pastelku nebo podporuju tyhle hodně profláklý akce, kde si říkám, že zneužití peněz snad není (furt doufám!). Co ale nemůžu nechat bez povšimnutí jsou i různé dobročinné akce na útulky a pomoc zvířatům. Nemůžu si pomoct, ale zvířata jsou mi prostě stále ještě bližší než plno lidí. Doma jsem se zmínila, že u Tesca vybírá jedna slečna peníze na pejsky a za příspěvek dostaneš malý přívěsek plyšáka. No co čert nechtěl, tak vždy, když jsme tam šli společně, tak tam jak na potvoru ta slečna nikdy nebyla. Už jsem si i říkala, jestli ta akce neskončila...

Říkáme mu Jerry :D
No a pak jsem odpadla. Chromá, nechodící, doma ležící a přítel musel začít chodit na nákupy sám. Samozřejmě, slečna s plyšákama se záhadně objeví a přítel mi nepřinese domů jenom nákup, ale k tomu tohodle růžovýho myšáka! Hroznou radost jsem z toho měla! Nejenom z toho, že mi přinesl maličkost, když jsem celé dny zavřená doma, ale hlavně z toho, že přispěl na dobrou věc :) <3


A jak si tady doma ležím a rozplývám se nad tím dobrým srdcem mého drahého :D, tak se taky dost nudím. Není žádná novinka, že si každý rok vyrábím vlastní diář, jak zvenku, tak zevnitř. Loni to byla trochu nestíhačka na poslední chvíli a ještě mi muselo být vypomoženo, protože bych to jinak asi fakt nestihla, takže letos jsem si řekla, že začnu dostatečně včas (no půlka června je možná až moc včas). A když už mám teďka toho času habaděj (kdybych sakra mohla aspoň umejt koupelnu, vyluxovat a udělat tyhle "důležitý" věci), tak si s tím dost vyhrávám.




 Kromě klasického diáře, který jsem si udělala tentokrát tak, že týden je vždy na dvoustraně, je součástí i tzv. Wishlist - sem si píšu materiální přání vždy na ten určitý rok, pokud si je nesplním, tak se přepisujou do dalšího roku (takže třeba šicí stroj už tam mám asi navěky), Dárky - vypsaná jména členů rodiny, kamarádů, partnera, ke kterým doplňuji nápady na dárky na celý rok. Musím říct, že je to super věc, kdykoliv někde na něco narazím, tak si to zapíšu, takže se mi málokdy stane, že nemám co komu koupit (navíc v kombinaci s mojí úchylkou nakupování vánočních dárků během celého roku se to tuplem nemůže stát). Knížky, kulturní akce, výlety - mám to všechno na jednom místě, takže přesně vím, co jsem přečetla, kde jsem byla a čeho se zúčastnila.

No a jelikož od té doby, co jsem odpadla, tak je hnusně, tak to ještě jakž takž jde být doma. Ještě se musím vrhnout na nový deník (ano, půlrok je už za námi) a přečíst aspoň jednu knížku :). Pokud u vás taky prší, tak můžete taky zkusit vyrobit si vlastní deník nebo diář.

Mějte se krásně!

Váš invalida





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...