sobota 3. října 2015

Jaké bylo léto 2015

Když jsem psala poslední článek, tak jsem měla vymknutej kotník. Čas plynul, kotník se zahojil, užila jsem si super léto a vyhodila si plotýnku. Háleluja! Přátelé chápu, že vám moje články chybí, ale přeci se kvůli tomu nemusím pokaždý zmrzačit. Teďka se asi začnu jenom modlit, aby se z toho nestala tradice a přísámbohu, že začnu přispívat pravidelně. Než se začnu strašně litovat a nadávat na to, jak je ten svět nespravedlivej, tak využiju toho, že se nesmím hejbat a shrnu vám moje letošní léto.

ČERVEN:
V červnu začly šílený vedra a taky Rock for People, moje každoroční tradice. Pak jsem si vymkla ten kotník, aby mi to nebylo líto, že se to lepší, tak se k tomu přidal zánět žil a najednou byl konec června :D. No nic, tak aspoň nějaká fotka z RfP.

Vojta Dyk byl skvělej, super show

Limp Bizkit <3

Ohňostroj

Nejlepší fotka léta! Děkuju!

ČERVENEC:
Konečně můžu chodit já i Kuba, takže vyrážíme na výlety. Vzhledem k šílenýmu vedru je to fakt očistec. Na začátku měsíce se konala rekonstrukce bitvy na Chlumu, kde jsem myslela, že to se mnou řízne po prvních pár minutách. Při vší smůle z toho nemám ani žádný fotky, protože je má drahá polovička v práci na disku (no tak nic no!)
Pak jsme se vydali do ZOO v Praze. Zvířata sice chcíplý jako my, ale to nevadí, užili jsme si to i tak, což je snad dostatečně poznat z fotek.
Normálka toto :D

Jako malá

Srandičky s termokamerou :)

Želva s vytahaným krkem

Tohle mě naprosto dostalo - pavilón slonů

Jo, bylo fakt vedro :D

SRPEN:
Srpen byl hodně akční. Vydali jsme se do Prachovských skal, Kuba měl narozeniny, vyjeli jsme dokonce i za hranice na EXPO (hohoho!), strávili jsme krásný víkend v Českém Krase a mrkli se na Potštejn.

Pokoušela jsem se někam vylézt

Ale nakonec jsem se radši držela zábradlí :D

V Miláně měli krásné tramvaje

Skoro ve všech pavilonech se promítalo video

Dóm!

Český pavilón s bazénem - spása!

Bagetka!

Naprosto mě to dostalo

Karlštejn!

Kochám se

Pohled do vsi

Svatý Jan pod skalou

Jedna umělecká :)

Velká Amerika! Něco naprosto nepopsatelnýho.

Potštejn - kvůli tomuhle bych se vdala :D

Pohled na Potštejn

Je tam! :))

Zmrzlina na konec musí být :)

ZÁŘÍ:
Září bylo nakonec taky docela akční. Hned na začátku měsíce jsme strávili 4 dny v Krkonoších na nádherné svatbě, pak uspořádali expedici do Orlických hor a završili to oslavou mého svátku na dni železnice, který se letos konal v Hradci. Nevím, jestli jsem to tady na sebe už práskla, ale miluju vlaky. Kdyby to šlo, tak necestuju ničím jiným, takže dárek v podobě pozorování mašinek celý den je pro mě opravdu to nej! <3

Pohled od chaty Borůvky, kde jsme bydleli

Drápeme se na Sněžku, ale jak je vidno, počasí nám to dost komplikovalo :D

Už tam budem!

No ale tahle hospůdka! Tam jsme museli! :)

Orlická expedice a naše zabloudění do Polska


Noční vlaková show! Byla to bomba!

A taky byla dost zima, ale stálo to za to

Vyrovnaný mašinky :)

Čekám, až vyjedem :)

Jo, myslím, že i přesto, že teďka musím jenom ležet a odpočívat, tak to stálo za to! Moje léto bylo super, pravděpodobně nejakčnější za několik posledních let a já si jenom přeju, aby takový byl celý můj život!

Užívejte posledních slunečných dní a snad brzy na čtenou (a ne zas až budu mít nějaký úraz)!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...