sobota 10. října 2015

Samolepky a jiný serepetičky

To je nááádhera! (zdroj: Fb stránky Washi pásky - www.svetpasek.cz)
Už když jsem zakládala loni tenhle blog, věděla jsem, že spíš než na kosmetiku budu asi psát recenze na papírnictví, knihkupectví a second handy. Obracím každou korunu několikrát, když se rozhoduju, jestli si mám koupit pěnu na holení nebo to zas zvládnu se sprcháčem, ale nechat pětistovku za samolepky, diářky, lepítka či jiný blbosti mi přijde normální. Achjo. No naposled se mi to stalo, když jsem přes ségru objevila e-shop www.svetpasek.cz. Ségra si tam k Vánocům vybrala tenhle diář s motivem malého prince (možná vám odkaz nepůjde otevřít, hrozně rychle to mívají vyprodané - já se ani nedivim) a já jsem si samozřejmě zbytek stránek prohlídla, což byla veliká chyba (do konce měsíce budeme o vodě a chlebu). Nakonec jsem kromě diáře objednávala ještě samolepky, brčka, washi pásky....


Samozřejmě jsem balíček rozervala a pak teprve fotila, holt zvědavost byla silnější než já :D. Hrozně se mi líbilo, jak je obálka vyzdobená právě washi páskou a ještě i samolepkou. Takhle roztomilej balíček jsem ještě asi z žádnýho e-shopu nedostala. No a teďka jsem si všimla, že SVĚT PÁSEK je z Týniště, to mám velkou radost, že jsem podpořila východočechy :)


Uvnitř bylo zboží zabaleno ještě v kartonu, který byl opět omotán washi páskou. Člověku bylo až líto to rozdělat.


 

Nooo a tyhle roztomilosti na mě čekaly. Popravdě si ty samolepky hrozně šetřím a milionkrát rozmýšlím, jestli se opravdu hoděj tam, kam je chci nalepit :D. Pokud jste někdo milovník Vánoc jako já, tak si určitě příjdete na své. Akorát upozorňuji, že je to hrozně návykové, zuby nehty se teďka držím, abych neobjednávala další a další a další (a pak bych třeba nemusela jíst vůbec, no ne?). Jako bonus mají naprosto vymakané FB stránky, kde postují nádherné fotky, takže člověk fakt těžko odolává.

Znáte někdo tenhle e-shop? Dejte kdyžtak vědět do komentářů.

Pěkný víkend!
Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...