neděle 24. ledna 2016

New In - leden 2016

Hned na začátku přiznávám, že trochu podvádím, protože plno věcí jsem našla pod stromečkem. Jelikož jsem ale nedělala "cojsemdostalapodstromeček" článek, tak jsem se rozhodla tyhle dárky zařadit sem a tím vás o to neochudit. Vybrala jsem teda jen něco, protože věřím, že zrovna toustovač, váha, žehlička a pánvička vás moc nezajímá :D.
Nikoho už asi nepřekvapí, že je tam zase pár zážitkových věcí, protože si stále myslím, že je to nejlepší investice peněz. Nějak letos nestíháme předprodeje divadel, ale čeká mě hodně koncertů a tak nějak doufám, že i výletů. Původní plán byl, že za materiální věci nebudu nic utrácet, jenže pak jsem si vytřídila šatník, půlku věcí zlikvidovala, takže jsem musela naběhnout do second hand = i tak jsem tam nechala pár korun, než kdybych nakupovala v normálních obchodech. Koupila jsem i pár praktických věcí do koupelny, ale to vám ukážu až v měsíčním shrnutí :)



Šampon a kondicionéry SYOSS
Jedním z mých předsevzetí bylo to, že si potřebuju dát dokupy vlasy. Z blond jsem přešla na odstín mých přírodních vlasů a nechávám odrůst. Nebudu říkat, že vlasy nemám zničené, protože zničený jsou šíleně, takže jsem hledala něco, co by je trochu uzdravilo. Uvidíme, jestli se to povede se Syossem.

Ještě jsem nevyzkoušela ani jeden, ale jsem na ně teda zvědavá


Sluchátka SONY
Už někdy na jaře loni jsem zjistila, že mi nehrajou moje milovaný KOSSy Porta Pro. Poté, co jsem to obrečela a asi půl roku kupovala nový, to Ježíšek nevydržel a nadělil mi je pod strom. Radost byla veliká!

Hrajou skvěle a i barva je fajn :)


Kniha HERBÁŘ - 1.díl
Knížek jsem k Vánocům dostala mnohem víc, ale tuhle jsme si s Kubou koupili až teďka v lednu. Jo, nejsem moc kuchařka, nebaví mě to, dělám opravdu jednoduchá jídla - cokoliv s rýží, těstovinama atd. Tímto jsem si asi zpečetila svůj osud a holt budu muset začít vařit. Snad nevyhoříme.

Pomalu se v něm začínám orientovat :)

Kabát DESIGUAL
Nejlepší dárek k Vánocům! Můžu vám říct, že když jsem rozervala papír, tak jsem nejdřív zkoumala, co to vlastně vůbec je a pak se začla hodně hlasitě radovat :D. Furt tomu nemůžu uvěřit. Děkuju Ježíškůůůů!

Jednobarevný kabát z Desigualu? To je snad sen!

Šperk JELEN, PANDA, MRTVÁ PANÍ
Dostat Jelena je sen mnoha žen. Já ho dostala, aniž bych to čekala a aniž by drahý tušil, co mi to vlastně koupil :D. Vím, že jsem si říkala, jak sakra ví, že má tohle koupit, vždyť jsem o tom ani nemluvila, až jsem nakonec zjistila, že on vůbec netuší, co jsou to "Deers". Prostě to někde viděl, líbilo se mu to, tak to koupil. Málem mě odvezli :D



Lístky na ELLIE GOULDING a RFP
Hohohooooo, k lístkům na 4Tet a Slipknot přibyly další dva kousky. Už se těším, až napíšu zážitky z koncertu Ellie. Ne, že bych byla nějaký šílený fanoušek, ale její hudba se mi líbí a těším se na to opravdu hodně :).

Tenhle rok začíná slibně :)

Dárky od WERIS
Letos jsem se nestihla se svojí nej kámoškou sejít před Vánoci, takže jsme si nepředaly dárky a všechno se uskutečnilo až v lednu. Já jsem jí dala lístek na Ellie, malou lahev šampusu a mikinu s lebkou z H&M a na oplátku jsem dostala všechny tyhle super věci!

Omalovánky s mým vlastním jménem?? Šperkovnice už je na svém místě v koupelně :)
Nejúžasnější batoh, který už hrdě nosím po městě :) ... Ještě jsem dostala svíčku, ale tu už pálím :)


Oblečení z TEXTILE HOUSE
Po hooooodně dlouhé době jsem se šla podívat do TH na novou kolekci a popravdě jsem to neměla dělat. Nakoupila jsem si samozřejmě hafo oblečení, který strašně nutně potřebuju :D. Haldy svetrů, kalhot, sukní atd. jsem si teda odvezla domů a plno oblečení jsem tam bohužel musela nechat.

Sukně

Kalhoty - na ty puntíkatý se těším na léto :)

Úžasný svetry - jeden je už v prádelníku :D

Černý tuniky - ty se hoděj vždycky

Po dopsání tohoto článku mě dneska už nečeká vůbec nic :). Měla bych odstrojotvat stromeček, ale vhledem k tomu, jak miluju Vánoce a že přesně za 11 měsíců nás čeká Štědrý den, tak si ho tu ještě chvilku necháme :)

Krásný zbytek víkendu.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...