sobota 30. ledna 2016

Optimističtější dávka knih

Tak jsem přežila jeden koncert a za chvilku vyrážím na druhý. Už se těším, až vám o tom sepíšu článek, protože Slipknot byl teda fakt masakr :D. Pokud zrovna neobrážím koncerty, tak většinu svého volného času pročtu. Počasí poslední dobou docela ujde, ale i tak si myslím, že právě teď je nejvhodnější období na čtení, nejenom že není nic moc co dělat jinýho, ale je ta správná atmosféra. Člověk si zapálí svíčky, navleče se do tlustých ponožek a v županu skočí pod deku a čte a čte a čte až vyčerpáním usne. Po posledním shrnutí přečtených knih jsem usoudila, že je na čase přečíst si něco optimističtějšího. Jsem na sebe hrdá, že jsem většinu těch knih zvládla za jeden měsíc a dodržuju tím svoje předsevzetí :).


Stále máme doma Vánoce :D

JÍST, MEDITOVAT A MILOVAT
Tato kniha už asi navěky bude mojí srdcovou záležitostí. Nejenom, že je o cestování, což je pro mě absolutní TOP, ale rozbory vztahů, rozchodů a rozvodů zvládá opravdu geniálně. Mám pocit, jako by mi opravdu mluvila z duše. Často si do knih dělám poznámky, podrthávám si důležitý části a tady jsem se málem učmárala. 

<3

A takhle vypadá skoro celá knížka :D

PŘÍLIŠ MNOHO KATEŘIN
Může mi někdo vysvětlit, proč za dob mého mládí nebyly knížky pro teenagery přesně takovýhle? Nic proti Lence Lanczový, četla jsem to na jeden zátah jako všichni ostatní, ale tohle je prostě super. Romantický, dobrodružný s nádechem inteligence :D Až potkám nějakýho puberťáka, tak mu strčim do ruky tohle a vy ostatní, jestli si chcete fakt oddechnout, tak si to taky přečtěte :)



VAŘÍME PODLE HERBÁŘE
Miluju Herbář v televizi, fakt že jo. Něco tak milýho a nevinnýho jsem už dlouho neviděla, takže byla jenom otázka času, kdy si pořídím knihu. Má to akorát jeden háček. Jsem absolutní nekuchař. Můj muž to však vzal asi jako výzvu a já se obávám, že můj osud je tímto zpečetěn.



HOLČIČKA, KTERÁ SPOLKLA MRAK VELKÝ JAKO EIFFELOVA VĚŽ
Už jenom ten název určitě plno lidí zaujme a možná je zaujme i to, že je kniha od stejného spisovatele, který napsal Podivuhodná cesta fakíra, který uvízl ve skříni z IKEY. Pán si očividně libuje v neobvyklých názvech. Každopádně ale knížka je nádherná - je to neuvěřitelná oddychovka plná krásnýho textu s odkazama na jiné knihy, všeobecný přehled a podobně. Dobře jsem se bavila, ačkoliv jde o velice smutný příběh. Ideální na čtení v zimě.


Teďka momentálně čtu Kostičas. Knížku jsem dostala už předloni, ale nebyla jsem schopná se k ní dostat. Vzhledem k tomu, že už vyšlo pokračování - Vidořád, tak bylo na čase s tím hnout. Po tomto fiasku s nepřečtenýma knížka jsem si vytvořila i speciální knihovnu. Nejsou tam úplně všechny, ale aspoň nějaký malý výběr toho, co bych ráda letos přečetla :)

Když koukám na žánry, tak to zas budou samý nihilistický, pesimistický masakry :D
Doufám, že jsem vás aspoň trochu inspirovala a já už vyrážím do Prahy. Mějte se krásně a příště si dáme takové malé shrnutí mého úžasného ledna!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...