pondělí 1. února 2016

Leden byl prostě super!

Jak jsem si na začátku roku předsevzala, tak se snažím plnit - pořádně ŽÍT. Život však není jenom zábava, takže jsem si taky musela odbýt plno povinností. Největší povinností byla stejně jako minulý měsíc koupelna. Nemůžu tomu uvěřit, ale už máme koupelnu skoro zrekonstruovanou a zvládla se u toho dát nová dlažba i v chodbě (a teďka si dáme asi 5 měsíců pauzu, než začneme vyměňovat okna :D). Další povinností bylo aspoň trochu předělat špajz. Nakoupila jsem si plno různých skleniček a krabiček a začla jsem konat. Jsem sice teprve na začátku, ale myslím, že můžu být spokojená. Po každé povinnosti naštěstí přichází odměna, takže jsem si užila krásně zasněžený Hradec, plno skvělých zápasů našeho Mountfieldu, sešla se s kamarády, které jsem dlouho neviděla, konečně dovyzdobila deník na rok 2016 a hlavně hrozně moc četla. Až se mi to zdá nějaký divný, ale je tomu tak, stihla jsem přečíst asi 5 knížek a 1 novou si koupit. Od té doby, co mám krokoměr, tak koukám jako blázen, kolik toho za den ujdu. Mám to kolem 10 km za den a to jsou skoro vždy jen kroky, co ujdu v práci. Hrozně mě baví získávat různé odměny a překonávat sama sebe :)

Můj deník na rok 2016

A následuje série pohledů na Hradec z okna v práci :)




Začínám se učit vařit :)
Tuhle fotku jsem nefotila já, já jsem v tu dobu seděla v hospodě na oslavě narozenin :D


Konečně sníh, juchů!



Šli jsme se projít


Pokus o večeři :D
No a někdy máme prostě jen pizzu :)
Čtu jak pominutá :)
A taky se u toho cpu - naprosto geniální čokoláda z Penny
Na ukázku dávám i pár fotek koupelny, které ale vznikly ještě před doděláním
Plánuju celý článek o předělávání koupelny, které se nakonec protáhlo na neuvěřitelné 2 měsíce



Předělávání špajzky in progress :D
Koupila jsem si krabičky na kapesníky - tyrkysová do koupelny, hnědá do obýváku a ještě budu jednu kupovat do ložnice. Koukněte na fler.cz na profil grunterka
Dřív pro mě byl leden a únor mrtvý měsíc. Když to ale teďka vidím, tak asi začnu tyhle měsíce mít ráda, díky nim aspoň stíhám plno věcí, které bych v létě nestihla. Navíc byla i pravá zima, jakou si jí představuju. Všude plno sněhu, od kterého se odráží sluníčko, můžu chytat vločky do pusy a stavět sněhuláka. A jaký byl váš leden?

Krásný start nového týdne!

Váš Andreják



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...