středa 17. února 2016

Pečující kosmetika - co momentálně používám?

Už mám tak nějak zaběhlé svoje rituály při odličování a péči o obličej. Za těch pár let jsem si našla produkty, které mi vyhovují a ač se nebráním experimentům, tak se stejně nakonec vracím k těm osvědčeným. Co nesmí v mém šuplíku chybět jsou: odličovač na oči, micelární voda, krém na obličej, zázračný kelímek nebo jelení lůj a pro případ nouze odličovací ubrousky. Co mi chybí, tak jsou různé peelingy a masky. Nějaké tu sice mám, ale používám je spíše sporadicky. Nějak nemůžu snést to, že mám na obličeji vrstvu něčeho, co tam nepatří a to je možná i důvod toho, proč moc nenosím make-up.

A jací jsou teda mí favorité?



Odličovač očí - Bourjois
Dvoufázový odličovák od Bourjois jsem jednou dostala od mamky a od té doby si ho kupuju stále dokola. Je určen na voděodolné řasenky, které sice nepoužívám, ale vyhovuje mi natolik, že už nepoužívám žádný jiný. Teď momentálně mi došel, takže používám jiný a už jsem z toho celá nervózní. Vůbec neštípe v očích, odlíčí všechno a není třeba pak používat vodu. Jediné mínus asi je, že je trochu mastnější, ale jinak za mě naprostá spokojenost.


Odličovací ubrousky - Beauty Iseree
Odličovací ubrousky používám stejně jako většina z vás hlavně na cesty. Oblíbila jsem si tyhle z Lidlu a jsem s nima spokojená. Nejsou ani zbytečně moc mokré, ani suché, prostě akorát a odlíčí v rámci možností vše. Obsahuje 25 ks, takže na cesty ideální.


Micelární voda - Mixa
Mixu dostávám pravidelně k Vánocům. Většinou je v balení ještě krém na obličej a tělové mléko. Dřív jsem používala takový ty Clean and Clear apod., ale obličej mi hrozně vysušovaly. Pak jsem zkusila Mixu a už se nemusím mazat 10x denně. Při nejhorším s ní odlíčím i řasenku a hlavně nejsem vysušená jak rozinka.



Krém na obličej - Mixa
Musím přiznat, že jsem ho letos ještě nepoužila, protože teďka dojíždím nějaký zimní z Avonu. Každopádně s výrobky Mixa jsem spokojená, takže si myslím, že ani tady nebude žádný problém.



Jelení lůj - Garnier
Jelení lůj musím používat celoročně, jelikož mám opravdu hodně vysušené rty. Momentálně používám Garnier a nemůžu si stěžovat. Mám od této značky i tělová mléka a krémy na ruce a jsou perfektní. 

 
Zázračný kelímek - Oriflame
Pamatuju si ho už od malička, kdy ho používala mamka i babička. Vím, že to byl v podstatě všelék na cokoliv, ať už šlo jen o namazání rtů, odřený nos od smrkání, popraskané lokty až po ekzémy. Vždycky mi hodně pomohl, takže i teďka ho mám velké zásoby.




Tak a tohle byl asi na nějakou chvilku poslední kosmetický článek. Jak už jsem psala, tak dekorativní kosmetiku moc nepoužívám, laků na nehty mám asi pět a žádný jiný zázračný lahvičky na cokoliv nepoužívám :). Uvidíme, co ještě objevím v šuplíkách a třeba něco sepíšu.

Přeji vám pěknou středu a příště si dáme článek o novém oblečení, co jsem nakoupila během února.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...