středa 3. února 2016

Slipknot + Ellie Goulding aneb moje kulturní vyžití v lednu

Naposled jsem na nějaké pořádné hudební akci byla v létě a to na RfP. Už u mě propuknul trochu absťák, takže když jsem zjistila, že v ČR budou Slipknot, neváhala jsem ani chvilku a hnedka ráno kupovala lístek, což jsem udělala dobře, protože bylo hodně rychle vyprodáno. Ellie byl taky můj velký sen, ale tam jsem s lístkama čekala až na poslední chvíli, hlavně z důvodu, že jsem neměla nikoho, kdo by se mnou jel (nakonec jsem se rozhodla, že klidně pojedu sama, protože ji chci fakt už vidět :D). Možná to zní zvláštně, že poslouchám jak to, tak ono, ale situace je taková, že si ráda poslechnu cokoliv, ačkoliv více tíhnu k tvrdší muzice. No a nakonec se mi to sešlo takhle pěkně najednou, takže konec ledna jsem strávila kulturně v Praze.

Můj nový batoh mě doprovází všude

SLIPKNOT

Zdroj: http://www.o2arena.cz
Začnu asi netradičně od konce. Hned po skončení koncertu jsem totiž zjistila, že nemám ani jednu fotku. Chtěla jsem si to hlavně užít a říkala jsem si, že ty haldy lidí okolo udělaj tolik fotek, že ty moje už by byly úplně zbytečný. Na tenhle koncert jsem se těšila hrozně dlouho. Bála jsem se totiž, že Slipknot už nikdy naživo neuvidím a ještě víc jsem si vyčítala, že jsem tenkrát dala radši přednost KoRn (koncertovali tu v rozmezí pár dní po sobě). Takže cíl byl jasný - hlavně si to užít!
Po sestřinejch šílenejch záchvatech paniky, že nás tam určitě někdo postřílí, jsme si našli klidný místečko hnedka u sekuriťáka a tam byli nakonec celý večer.
V první řadě musím pochválit vizuální show. Skvělá projekce hned od začátku, kdy mi z hořících figurín běhal mráz po zádech. Pokračovalo to prasečíma hlavama, červama, mouchama a dalšíma klasikama :D Další plus za mě byla komunikace Coreyho s publikem. Jo byl to samej fuck a podobný výrazy, ale to už k tomu prostě patří. Lidi byli jak pominutý, už v tuhle chvíli jsem myslela, že tu O2 arénu musíme zbourat. A co teprve, když si celá plocha na stání dřepla a na pokyn JUMP DA FUCK UP! vyskočila a začla pařit. Viděla jsem i nějaký videa a vypadalo to fakt super (a co teprve zažít to na vlastní kůži :)) Hudebně snad ani nemusím psát, že to bylo naprosto geniální.
Musím říct, že mi udělalo velkou radost, kolik lidí v ČR poslouchá tuhle hudbu, navíc se na koncertě nechová jak hovado a užívá si to. Tak snad brzy na slyšenou, protože věřím, že Slipknot tu nebyli naposled!

ELLIE GOULDING

http://www.o2arena.cz
Koncert Ellie Goulding byl jeden velký odpočinek. Má sice pár tanečních hitů, ale hlavně jsem se těšila na jiný songy, kde se ukáže její hlasový rozsah. A mám pocit, že se jí to povedlo naprosto perfektně - hlavně pomalé písničky pouze s kytarou ukázaly, čeho je schopná. Vše hlavně působilo tak nenuceně, jak kdyby přijela sympatická holčina odvedle a výtečně odzpívala 2 hodiny. Žádná přehnaná show, začátek přesně na minutu, pokora a vděčnost. Když se navíc zahalila do české vlajky, získala si mě už naprosto.
Hodně mě zklamalo, že plno puberťaček si přišlo na koncert asi jen pokecat a my okolo jsme jednu chvíli neslyšeli nic jinýho, než překřikování se asi 10 holek. Na koncert se také vydalo hodně malých slečen s rodiči, pro které byly připraveny obrovské obrazovky na obou stranách podia, které přenášely děj na jevišti. Na konci nás samozřejmě čekaly největší hitovky jako Burn, I need your love a Love me like you do. 
Byl to moc pěkný holčičí koncert, který jsme si s kámoškou perfektně užily, pořádně se nadlábly, stavily se v Iron Fistu a já jsem díky tomu ochutnala naprosto geniální kafe v Tchibo - Jahodová makronka :D

omnomnomnom
Únor bude kulturně na nule, první koncert, který nás čeká, bude až v březnu a bude to 4Tet (kterej fakt miluju!!!) a pak asi až v létě RfP (letos už poosmé??). Pokud se chystáte na nějaký koncert, tak si to pořádně užijte!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...