sobota 6. února 2016

Tělová a vlasová kosmetika - co momentálně používám?

Máme novou koupelnu, což znamená, že se stále kochám a trávím tam teďka hafo času. Hrozně jsem si užívala, když jsem vymýšlela, kam všude dám ty svoje serepetičky, až na mého drahého zbyla pouze půlka šuplíku (jsem skromná). Dneska vám ukážu část těchhle mých lahviček, a to tělovou a vlasovou kosmetiku, kterou momentálně používám. Jsem zvyklá výrobky střídat, proto mám třeba dva různé šampony nebo sprcháče, ale i tak si myslím, že jsem oproti jiným blogerkám dost žabař - holt se mám ještě co učit :). Další věc je, že nejsem zvyklá si moc tyhle věci kupovat sama. Plno kosmetiky dostanu k Vánocům a žiju z toho skoro celý rok. Díky tomu vyzkouším hodně nových výrobků, které bych si sama třeba vůbec nekoupila.
Tak jdeme na to :)

Můj arzenál :D


Sprchový gel
Sprchové gely momentálně střídám dva.
Na sprcháčích z DM mám asi závislost, protože je to už můj několikátý. Vždycky nádherně voní a stojí pár korun.
K Vánocům jsem dostala nový sprcháč z Avonu. Je to takový ten klasický zimní sprcháč, voňavý, sladký, relaxační. Velké balení pro mě znamená, že mi vydrží opravdu dlouho. Jediné mínus je naprosto zatuhlý otevírání. Už jsem si na něm zlomila nejeden nehet a poslední dobou jsem ho radši ani nezavírala, protože jsem věděla, jakej mě jinak čeká boj :D


Šampon
Šampony mám pro jistotu taky dva.
Timotej se sezamovým olejem je naproto úžasnej. Pěkně pění i voní a vlasy jsou po něm fakt umyté, čisté a nevysušené.
Zato šampon z DM je fakt peklo. Na to, že sprcháče i jiná kosmetika mi odsud vyhovuje, tak tenhle šampon mi fakt nesedl. Je mi líto ho vyhodit, tak ho občas použiju, ale vlasy mám po něm šíleně suchý a vypadají jako sláma, což nechápu, protože má být na normální vlasy. Aspoň, že pěkně voní po jahodách :D


Kondicionér
Tenhle kondicionér jsem vám už ukazovala a konečně na něj došla řada. Zatím jsem ho použila asi 2x, takže nelze moc soudit, ale je fakt, že mám po něm krásně hladké, jemné a ucelené vlasy. Rozčesávání také není žádný problém.



Gel na holení
Popravdě gel Balea jsem si vybrala podle obalu :D. Miluju ptáčky. Nejdřív jsem ho koupila kámošce a pak jsem musela i sama sobě. Nádherně voní, dělá dobrou pěnu a za tu cenu si myslim, že je naprosto perfektní. Mně je líto vyhazovat peníze za drahé gely na holení, takže pro mě ideálka.


Tělové mléko
Neutrogena patří mezi moje nejoblíbenější tělová mléka. Je trochu dražší, ale celkem často bývá v akci, takže se dá sehnat i za dobrou cenu. Já mám velice suchou kůži, takže mazat musím celoročně a tohle mléko mi opravdu vyhovuje.



Ještě tu mám nějaké balzámy a masky na vlasy, ke kterým jsem se zatím nedostala. Jelikož mám ale v plánu zase začít chodit plavat a jak víme chlór docela vysušuje vlasy, určitě se mi budou hodit. Příště vám ukážu svoji pečující kosmetiku na obličej a vy mi zatím můžete napsat, jestli máte s některými výrobky zkušenosti.

Krásný víkend vám všem.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...