čtvrtek 10. března 2016

Spring Book Wishlist 2016

Ne, že bych měla pocit, že mám v knihovně nedostatek knížek, dokonce už se mi tvoří mega fronta nepřečtených knih, ale vychází furt tolik lákavých novinek, že jsem na popud Kuby musela vytvořit svůj první Book Wishlist na blogu. Doufám, že to znamená, že mi něco z toho chce koupit! :D Bohužel jsem i tak musela tenhle wishlist hodně zkrátit a rozdělit do více článků, protože kdybych tu měla vypsat úplně všechny knížky, tak je tenhle článek tak na 2 hodiny čtení. Proto tu třeba neuvádím knížky z Levných knih nebo ty, o které mám v plánu si napsat Ježíškovi.

Ještě než se ale k samotnému wishlistu dostanu, tak se musim pochlubit, že jsem si zvládla založit profil na Instagramu. Hrozně dlouho jsem se tomu bránila a zařekla se, že si to v životě nezařídim a co? Už tam mám samozřejmě prvních pár fotek. No takže kdyby to někoho z vás zajímalo, tak mě najdete pod andrejak_diary. Teprve se s tím učím, takže občas klinu někam kam nechci, nebo půl hodiny hledám něco, co naopak chci :D.

Tak to by byla jen taková minivsuvka a jdeme na ten můj slavný seznam. Přemýšlela jsem celkem dlouho, jak ho vlastně uspořádat, co za knihy vám ukázat, a urovnat si v hlavě, co si vlastně chci přečíst. Nakonec to dopadlo tak, že jsem vybírala z Edice světových bestsellerů a myslím, že o všech z nich jste minimálně už slyšeli. Knížek tam mám vybraných hafo, takže hurá na to.


Paula Hawkins - DÍVKA VE VLAKU - koupeno

U týhle knížky mám opět pocit, že jsem poslední v ČR, kdo ji ještě nečetl. Téma se mi líbí hodně, jelikož i já jsem takovej "čumič" do oken a nejednou se mi stalo, že jsem už viděla i věci, co bych fakt vidět neměla :D. Navíc jsem četla snad milion recenzí, které byly většinou kladné, což mě taky přesvědčilo o tom, že bych si ji fakt měla přečíst. I když jsem se o ni pokoušela soutěžit na několika blozích, zatím jsem neměla štěstí, holt si ji budu muset nakonec koupit sama.

zdroj: http://www.databazeknih.cz/

Neal Shusterman - BEZ ŠANCE - koupeno

Občas vybírám knížku podle obalu a tato je zrovna jednou z nich. Zaujaly mě na ní části lidského těla, tak jsem si přečetla anotaci a pár nicmocrecenzí a rozhodla se, že tohle musim mít. Jedná se o dystopii ze společnosti, kde platí zákon, že dítě má právo na život jen mezi 13 až 18 lety a pak je na rodičích, co s ním dál. Buď ho vychovají do dospělosti, nebo ho nechají "rozpojit" - jejich těla se rozeberou a orgány jsou dány těm, co je potřebují. To téma je fakt zajímavý a snad si tuhle knížku brzo pořídím.

zdroj: http://www.bux.cz/

Gillian Flynn - ZMIZELÁ, TEMNÉ KOUTY, OSTRÉ PŘEDMĚTY

Příznávám se, že thrillery moc nečtu, ale rozhodla jsem se to změnit. Poslední dobou je hodně populární spisovatelka Gillian Flynn, která prý bravurně zvládá psychologii postav, děj v jejích knihách je napínavý od začátku až do konce a její Zmizelá se dočkala i filmového zpracováníOstré předměty jsou prý dost zvrhlé, v Temných koutech se minulost střídá s přítomností a navíc se to točí kolem satanistické vraždy. No myslím, že se mám na co těšit.



vše zdroj: http://www.bux.cz/

Emma Healey - KAM SE PODĚLA ELIZABETH - koupeno

U Elizabeth si do teď nejsem jistá, jestli si ji opravdu chci pořídit. Jde o to, že hlavní vypravěčka hodně zapomíná, celkově se téma točí okolo stařecké demence, a já fakt nevím, jestli na to budu mít nervy. Bohužel i recenze zatím nejsou moc kladné, ale chtěla bych téhle knížce dát šanci. Přece jenom cenu Costa Book Award 2014 asi nezískala jen tak náhodou.

zdroj: http://www.bux.cz/

Matthew Quick - ODPUSŤTE MI, VÁŠ LEONARD a TERAPIE LÁSKOU

Původně bych sem napsala Johna Greena, ale toho si nechám až na Vánoce, takže zástupcem YA bude tentokrát Matthew Quick. Poslední dobou jsem si YA dost oblíbila, ač nejsem dávno v tom věku, kdy by se hodilo tenhle žánr číst. Jenže za mýho pubertálního věku tyhle knížky prostě nebyly a mě to zajímá, co v dnešní době čtou teenageři. No a tak jsem narazila na Leonarda a poté i na Terapii láskou. Jeden román se točí okolo sebevraždy, druhý okolo psychiatrické léčebny ...  myslím si, že v dnešní době jsou to celkem aktuální témata.

zdroj: http://www.bux.cz/

Jelikož knížek, co bych si přála, mám v zásobě opravdu plno, čekejte určitě během roku ještě Summer a Autumn wishlist a pak samozřejmě ten nejlepší a to Christmas! :) Doufám, že až vám budu příště psát zase nějaký článek o přečtených knížkách, tak budu moct zmínit i některé z těchto, o kterých jsem psala dnes.
Přeju vám krásný den, dneska konečně vysvitlo sluníčko, čímž rapidně stoupá moje nálada vzhůru. Akorát místo toho, abych si ho užila, tak jdu zatím vydělávat peníze, ať si nějakou z těchhle knížek můžu pořídit.

Váš Andreják


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...