sobota 2. dubna 2016

Březen = D O V O L E N Á

Tak nějak by se asi dal nazvat můj březen. Díky tomu, že byly Velikonoce, do toho jsem jela s mamkou na wellness a s Kubou na hory, tak mám pocit, že jsem v tý práci v březnu fakt moc nebyla. Každopádně březen se neuvěřitelně rozjel hned od začátku. Kdybych měla vypisovat všechno, tak se tady upíšu a nikoho by to nebavilo číst, takže jsem to shrnula do pár bodů:
  • Oslavila jsem své 29. narozeniny a to hned asi tak na desetkrát
  • Zažila svoji první zimní dovolenou a to v Krkonoších, kde jsem po dlouhých 10 letech stála na lyžích
  • Zažila svůj první wellness u Seče s mamkou
  • Vyhrála knížku, plno dalších dostala a plno dalších si koupila (nečekaně), takže březen - měsíc knihy - splněn na jedničku
  • Sešla se se známýma, který jsem dlouho neviděla (možná i několik let), byla na slučáku se základkou a na kolaudačce
  • Zažila hokejové derby HK x Pardubice
  • A na tom derby jsem dostala jako dárek puk s podpisem Briana Ihnačáka
  • Nechala jsem se očkovat poslední dávkou proti žloutence A a B, takže už mám doživotní ochranu
  • Byla jsem na úžasném koncertu 4TETu
  • Dostala v Lidlu růži k MDŽ :D a jen tak mimochodem ten den byl zatím největším dnem blbec tohoto roku
  • Můj blog oslavil 2. narozeniny, zveřejnila jsem 11 článků a dosáhla zatím nejvyšší návštěvnosti a to 1300 návštěv za měsíc. Moc děkuju :)
  • Díky tomu jsem si taky konečně změnila header na blogu, takže teďka místo celobílého nadpisu vás uvítá nebe :)
  • Konečně jsme odstrojili vánoční stromeček 
  • Objevila jsem kouzlo Instagramu a asi tomu docela propadla
  • Přispěla jsem Pavlovi na cestu kolem světa stopem. Momentálně je v Africe a pokud vás jeho cesta zajímá, tak se koukněte tady a přispět můžete tady :)
  • Byla jsem v kině na Trabantech a v dubnu se chystám na jejich cestovatelskou přednášku
  • Dala jsem si letošní první točenou zmrzlinu (i když byla bohužel jenom z Mekáče :( :D)
  • KONEČNĚ ZAČALO JARO!!!
Doufám, že váš březen byl taky plný zážitků a přeju vám (i sobě :D), aby duben byl ještě lepší. Zatím to totiž vypadá, že tenhle rok bude fakt jízda.

Váš Andreják

Moje nová profilovka v košili s ptáčkama, kterou jsem dostala od svý nej kámošky :)
Koupila jsem si nádherný zápisník v Knihy Dobrovský za 49,-  ... no neber to :D
To je on, mého srdce šampion
Nejlepší dárek k narozeninám! Využiju je společně s akcí od Ona Dnes - kde na slevový kupón dostanete 20 % slevu na celý nákup.
Růže k MDŽ
Ten den bylo fakt hnusně
Můj milovaný 4TET, byla jsem snad na všech koncertech
A tohle budeme potřebovat zase za 9 měsíců :)
Jaro alespoň za oknem
Jako dort jsem měla výbornej medovník
Majklíček chtěl foukat se mnou
Nakonec jsem to zvládla sama :D
Tak se rozhodl, že mi pomůže alespoň rozbalit dárky ... co bylo uvnitř uvidíte v New In :)
Zátiší kytka a pivo :D
Kachna k obědu
A chlebíčky taky nesměly chybět
Východ slunce nad Hradcem <3

Moje nejoblíbenější špagety
Trabanti jedou!
První letošní venkovní pivo a malinovka
ňuňuňu
Prasíme :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...