pátek 8. dubna 2016

New In - březen 2016

Strašně šíleně jsem chtěla v březnu šetřit. V první půlce se to perfektně dařilo, moc jsem nelezla na internet ani do obchodů a pak přišla zrada. Ta zrada má název slevové kupóny Ona Dnes! To znamenalo plno slev do knihkupectví a totální zruinování mojí peněženky. Nejhorší na tom je, že se to bude opět opakovat v říjnu. Achjo! :D Knížky jsem vám ale už ukázala v článku "Akce na knihy", takže dneska vám ukážu jen to, co jsem si koupila až poté a k tomu přidám dárky, které jsem dostala k narozeninám :)


Co se týče utrácení, tak jsem se opravdu kromě akce na knížky držela zpátky a za tento krásný zápisník jsem dala závratných 49,- Kč! Koupila jsem ho v Knihy Dobrovský. Měla jsem ještě jeden krásný vyhlídnutý v Levných knihách spolu se svíčkama, ale nakonec jsem se udržela a pravděpodobně si pro něj skočim až teď v dubnu, kdy u toho nakoupim asi tak milion knížek :D.


Dárků jsem letos dostala opravdu hodně, moc za ně děkuji a hlavně teda ségře, která mi dala mikinu z ATOM RAT a knížku 1984. Už dlouho si dáváme dárky na základě přání, takže moc nehrozí, že by jedna nebo druhá dostala nějakou hovadinu, kterou fakt nevyužije. Zrovna teďka nedávno mi poslala na odsouhlasení pastelky, který mi vybrala k Vánocům! No není to super? :D





Od mamky jsem dostala dort, kytičku a hlavně tuhle sadu hrníčků se lžičkama. Je opravdu nádherná a musím se přiznat, že jsem ji ještě nepoužila, abych vám ji mohla takhle nafotit :D.




Každoročně pořádám s kámoškou oslavu narozenin pro naše kamarády, jelikož máme narozeniny kousek od sebe. Letos jsem od party dostala tenhle skvělej polštář! Fakt mi udělal radost, i když jsme bohužel v play-off nepostoupili :(



No a to nejlepší na konec. Je to fakt neuvěřitelný, jak mě má moje nejlepší kámoška ve voku, protože se všema dárkama se vždycky 100% trefí. Letos jsem měla teda fakt radost, dokonce jsem musela hned volat Kubovi, protože jsem dostala lístky na trabantí přednášku! Div si nestříhám metr, jak se hrozně těším na 28.4. Jako další mě málem položila halenka s ptáčkama, protože ta je naprosto famózní, skoro pořád ji teďka nosím a nechce se mi ji dávat ani z ruky. Další překvapení byla peněženka s motivy Pařížepolštářek na cesty, který si kupuju už asi tak rok minimálně, svíčka mé oblíbené značky a výborná čokoláda z edice Finest z Tesca. Ochutnala jsem snad už všechny a opravdu jsou luxusní. Znáte? Jíte?





Tak a to by bylo z března všechno. Nejhorší je, že je teprve začátek dubna a mně se tu už hromadí věci, který jsem si koupila tenhle týden. WTF?! To toho zas našetřim.
Užijte si krásný víkend, i když nám asi počasí nebude přát, ale tak aspoň máte důvod nic nedělat a jen si třeba číst! My jedeme s Kubou do Prahy na výstavy, takže příští týden určitě čekejte nějaký článek.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...