úterý 19. dubna 2016

Sběratelka zápisníků

... to jsem přesně já.
Nejenom, že si deníky, diáře a různé zápisníky sama vyrábím (podívat se můžete tady), ale ráda si i kupuju "hotové" a připravené rovnou k použití. To je ale můj největší problém. Kupuju si je totiž do zásoby (já jsem hroznej sysel, fakt). Půl roku se na ně jenom dívám a přemýšlím, k čemu by se tak kterej hodil, pak je mi líto do něj něco psát, pak když se odhodlám, tak zjistím, že by se spíš hodil na jinou věc a tak stále dokola. Teďka momentálně mám doma v šuplíku 7 koupených nebo darovaných a 9 svých vlastních vyrobených. Samozřejmě netuším kterej na co použiju, ale jsou krásný, no ne? :D


Při focení mi asistoval krásný lapač snů, který jsem vyhrála u Rádi z Made in les a jestli se vám líbí, tak podobný si můžete koupit tady.





Červený peruánský
Je nádherný, je z Peru, je červený a ručně dělaný. Tenhle deník je typickým příkladem toho, že je mi líto do něho začít psát. Přece jenom je to památka na nejúžasnější cestu mého dosavadního života, takže to znamená, že zaznamenáno v něm musí být taky něco úžasného, ale bohužel jsem zatím nepřišla na to co :D. Velká výhoda však je, že listy se dají vyměnit, takže je to vlastně nekonečný zápisník a teoreticky ho můžu používat na cokoliv. Jediné mínus tohoto zápisníku je, že momentálně má čisté listy, takže pro mě je těžké do něho psát. Možná z něho nakonec udělám skicář.




Modrý na magnet
Tenhle krásný zápisník jsem sehnala u nás v Hradci v Knihy Dobrovský. Kdo mě sledujete na instagramu, tak už víte, že byl v akci za 49 Kč (mimochodem stále ho tam mají :). Nejenom, že modrou miluju, ale líbí se mi vzor, je na magnet a hlavně má tajnou kapsu. Přemýšlela jsem, že bych ho pasovala na svůj první čistě blogovací notes, takže si do něho budu zapisovat nápady, témata, budu tam mít rozpis, kdy jaký článek vyjde atd. Tak uvidíme, co s ním nakonec provedu :)



Červený milánský
A toto je prosím další typický příklad toho, jak šetřím :D. Tenhle zápisník mám z Milána, kde jsme loni byli s Kubou na Expu. Chtěla jsem si přivést nějaký suvenýr, ale nesnáším zbytečné lapače prachu a tohle mi přišlo jako super praktický nápad. No jenže jak vidíte notýsek je stále zabalený ještě s původní cenovkou necelých 11 EUR a já stále nenašla pro tuhle krásku uplatnění. Hrozně se těším na to, jak asi vypadá uvnitř :)



Čtvercový cestovatelský
Tenhle zápisník jsem dostala darem a je plný překvapení. Uvnitř vás čekají stránky s různými obrázky, tak jsem vám aspoň nějaké nafotila. Na začátku roku jsem byla rozhodnutá, že si do něho budu psát cesty po ČR, ale skutek utek. Každopádně aspoň vím, na co ho budu používat :D Zajímavostí tohodle zápisníku je to, že má čtvercový rozměr a je ve fóliovém obalu.









Světle modrý plastický
Kapesní zápisník byl opět úlovkem z Knihy Dobrovský za 49 Kč. Je v mé milované modré barvě, je lesklý a ještě navíc je plastický. Oceňuji uzavření na gumičku, tajnou kapsičku na zadní straně, držák na tužku a na začátku možnost vyplnit osobní údaje. Člověk nikdy neví, kde může notes ztratit.




Jelenovej z Levných knih
Jelenovej mi zbyl poslední ze tří, které jsem si kupovala na podzim před odjezdem do Peru. Dva jsme si vzali s sebou do Jižní Ameriky a psali si do nich deník z cest. Zbyl mi tu tedy už jen tento poslední a zatím pro něj nenašla uplatnění. Pravděpodobně si ho vezmu zase někam do zahraničí :).





Praha
Tenhle jsem si koupila jako poslední a to v Levných knihách za 49 Kč během víkendového nákupu. O knížkách, které jsem si koupila společně s ním, už chystám článek zvlášť. Miluju ten motiv a to byl vlastně hlavní důvod nákupu. Myslím, že z něj udělám diář na příští rok, což se dozvíte už brzo, protože v červnu začnu pracovat na výrobě :).



A to bylo z mé sbírky dneska všechno. Doufám, že mi někdo napíšete, že máte ještě větší sbírku a já si pak budu připadat aspoň trochu normální :))

Mějte se jak nejlíp umíte!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...