čtvrtek 12. května 2016

5 filmů, které mám ráda II.

Překvapilo mě, jaký úspěch mělo první vydání "5 filmů, které mám ráda", tak jsem se rozhodla vám sepsat další pokračování. Navíc se dost kazí počasí, takže pokud se zrovna nechystáte třeba na Svět knihy, tak můžete kouknout na něco v telce. Minule jsem psala o dost psycho filmech, tak si říkám, že by to možná chtělo něco odlehčenějšího a tentokrát jsem vybrala filmy, které si zařazuji pod kolonku "dětské, pohádky". Možná vám to přijde trochu infantilní, ale já pokud si chci odpočinout, tak si vybírám většinou přesně tyhle filmy. Mám hodně ráda animované pohádky a doteď si ráda přečtu knížky pro děti nebo komiks. Na pohádkách a knížkách pro děti jsem celkově vydržela hodně dlouho, takže v dobách, kdy holky už četly dívčí románky, tak já stále ležela v Dětech z Bullerbynu :)

A právě proto hnedka první moje doporučení jsou právě Děti z Bullerbynu. Jelikož je knížka dost obsáhlá, tak film musel být rozdělen na dvě části. Natočen byl přímo ve Švédsku a já na něho narazila úplnou náhodou. Víc se mi asi líbí druhý díl a to hlavně kvůli tomu, že v něm jsou popsané Vánoce (nečekaně). Trochu smutné je, že dabing je naprosto šílený. Myslím si, že tak pěkný film by určitě zasloužil více pozornosti. A pak mě teda zklamalo, že Lisa tady je brunetka, i když v knížce je to blondýnka, ale s tím jsem se už nějak smířila :D.

zdroj: http://www.arara.cz/i/imgs_orig/705/163705.jpg
zdroj: http://www.arara.cz/i/imgs_orig/707/163707.jpg

Já vim, zase Vánoce :D. Na tenhle film jsme šly s mamkou do kina s tím, že jdeme na pohádku. Hahahaha! Po pár prvních záběrech nám bylo jasný, že je to spíš horor, ale tak nás to zaujalo, že každý rok hledáme ve vánočním programu, jestli tuhle "pohádku" nedávaj :D. Je to naprosto úžasný animovaný film postavený na reálných základech, kde se ale hodně lítá a vrací do minulosti.

zdroj: https://www.falcon.cz/content/files/_filmy/ChristmasCarol/film-plakat-orig.jpg

Já jsem nikdy neměla ráda francouzské filmy, protože to byl furt samej de Funes nebo Depardieu. Poslední dobou jsem jim ale přišla docela na chuť a třeba komedie "Co jsme komu udělali" mě fakt dostala. Na Mikulášových patáliích jsem byla v kině a jelikož jsem milovnicí knižní předlohy, tak tohle byl pro mě balzám na duši. Bylo to přesně, jak jsem si představovala v knížce, všechny ty postavy vylíčené do detailu naprosto perfektně a sám Mikuláš prostě pecka.
Byly natočeny i "Mikulášovy patálie na prázdninách", na kterých jsem byla taky v kině, ale ty už nedosahujou takových kvalit jako první díl.

zdroj: https://www.falcon.cz/content/files/_filmy/ChristmasCarol/film-plakat-orig.jpg

Další animovaná pohádka tentokrát od Disneyho, s kterou jsem prožila své dětství. Měla jsem dokonce i stejnou knížku a opravdu jsem ji zbožňovala. Hodně mě překvapilo, že jde o film z 50. let ?!? a rozhodně doporučuji všechny Disneyovky z této doby jako jsou třeba Sněhurka (ta byla dokonce natočená už v roce 37!), Popelka, Bambi atd. Krásné animace, doplněné úžasnýma písničkama, na jednu stranu krásný příběh, na druhou ale plný absurdit. Třeba zlo je tak perfektně znázorněné, že mi to přijde děsivý i teď v dospělosti.

zdroj: http://www.animsvet.cz/jpg/film-cover/5.jpg



zdroj: http://img.csfd.cz/files/images/film/photos/000/174/174853_72608a.jpg?w700


Já se na v sobotu na Svět knihy chystám, tak třeba se tam s někým z vás uvidím :). Užijte si pěkný víkend a veškeré zážitky vám samozřejmě hnedka sdělím! Pokusím se i rovnou něco dát na instagram, takže jestli mě chcete sledovat, tak mě najdete tady.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...