neděle 1. května 2016

Tradiční měsíční shrnutí - duben 2016

V březnu se mi docela osvědčilo shrnutí měsíce v bodech, tak jsem se rozhodla, že v tom budu pokračovat. Duben byl konečně prvním měsícem jara, takže jsem začla dělat takový ty věci, co jsem v zimě nemohla - grilování, výlety po přírodě a hlavně čtení venku na zahradě! Na to jsem se těšila asi nejvíc a opravdu jsem si to užívala. Miluju, jak svítí sluníčko, do toho pofukuje vítr, zpívaj ptáci a já žiju úplně jinej život na stránkách knížky. Každopádně ale celý měsíc tak sluníčkovej nebyl. Dostihla mě nějaká jarní depka, kterou jsem snad nakonec nějak překonala, ale asi 14 dní jsem byla totální mimoň. O tom vám tady ale psát nebudu, tak se pojďme podívat na ty lepší věci :)
  • Odstartovala pořádná zmrzková, grilovací a farmářskotrhová sezóna
  • Každý víkend jsme absolvovali nějaký výlet (2.4. - výlet do Svinar, 9.4. - Titanic a Slovanská epopej, 16.4. - farmářské trhy, 23.4. - Olomouc, 30.4. - konečně na kole po okolí HK)
  • Trochu jsme zase pohnuli s rekonstrukcí (hlavně jsme vyhodili starý gauč a křesla, přesunuli nepotřebnou skříňku z kuchyně na půdu)
  • Opět se mi podařilo vyhrát a to lapač snů od Radky z Made in les
  • Začla jsem po zimní pauze chodit plavat
  • A opět jsem utratila šílenou částku za knížky (tohle už není normální!), ale ušetřila jsem na jiných věcech (jen se pochval)
  • Byla jsem se podívat na vernisáži obrazů
  • Nějak jsem si oblíbila Lidl a hodně jsem tam začla nakupovat - hlavně retroakce se mi dost líbila
  • Absolvovala jsem trabantí přednášku
  • Zašla jsem do kina na Olgu Hepnarovou - úžasnej film, určitě zajděte!
  • Objevili jsme v Hradci nový pivovar - Rodinný pivovar 713 - a já ochutnala jejich 13° pivo
  • Nakoupila jsem pár dárku k Vánocům (hohohooooo :D)
Huráááááá - tohle miluju <3

Bez zmrzky by to nešlo :) a pistáciová, ta je úplně nej nej nejlepší :)

Celý měsíc jsem jela puntíky :)

Z týhle fotky jsem byla nadšená! ... a pak jsem si všimla toho bordelu na posteli :/ no nic, ukážu vám to stejně :D

Poctivě jsem četla

O nadšení z této knížky jste se dočetli už v minulém článku

A o zklamání z této tamtéž

Tahle mě málem přivedla do hrobu :D





Byli jsme v Holomóci!
A takovejhle super barák tam měli :)

A na Floře byl stánek věnovaný Peru, to jsem nečekala :D


Zatiší s pandičkovejma naušnicema :)

Už visí v práci :)

!!!

Sváča v práci

Eliška a Diana z rodinného pivovaru


Lidl retrotýdny :)

A tyhle kapesníčky jsem tam taky nemohla nechat



Můj oblíbený hrníček, milovaná svíčka a kasička, kam házíme padesátikoruny :)

Jak jsme šli na pizzu :)
Z procházky po Svinarech



Klasicky byly nádherné východy slunce :D



Luxusní jitrnice na závěr :D
Tak a to by bylo za duben všechno.
Přeju vám krásný 1. máj, venku je pěkně, tak jeďte třeba na výlet jako já.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...