úterý 3. května 2016

Várka z Levných knih II.

Jakmile mi přišla v dubnu výplata, letěla jsem do Levných knih a byla úplně bezradná. Knížek jsem měla totiž na seznamu tolik, že jsem nevěděla kterou dřív. Nakonec jsem se ale udržela na uzdě a koupila si zas jen 4 s tím, že pokračování zase po výplatě. Vždycky se snažím dodržet pravidlo, abych si odnesla aspoň jednu klasiku, protože jsem přesvědčená, že člověk by měl mít přehled a vzdělání v tomto odvětví literatury. Navíc zrovna Levné knihy nabízejí tolik titulů z klasiky, že by to byla opravdu škoda nevyužít. Tentokrát jsem se rozhodla vám sem napsat i ceny, abyste viděli, že je to opravdu investice pár korun. V dubnu jsem tam nechala závratných 276 Kč.

Dneska jsem udělala trochu futuristické fotky :D


Povídky malostranské
A začnu právě tou klasikou. Na tuhle knížku se hrozně těším, protože je prý psaná srozumitelně i pro čtenáře našeho století. Občas mám s jazykem problém, např. u Markety Lazarové jsem opravdu trpěla. Další plus získávají tyhle povídky díky tomu, že se jedná o Nerudovy vzpomínky z dětství a dospívání, což já mám fakt ráda. Pravděpodobně se na ně vrhnu ještě do léta :).
Cena: 79 Kč


Červený vrch
Červený vrch jsem viděla u někoho na blogu (bohužel už nevím u koho) a zaujalo mě to natolik, že jsem se nakonec rozhodla si tuhle knihu koupit. Od autorky jsem ještě nic nečetla, ale podle anotace tahle knížky vypadá fakt slibně. Já moc sci-fi nemusím, ale zombíky zas docela můžu, takže uvidíme, co z toho nakonec vyleze :D
Cena: 69 Kč


Rendez-vous v Paříži
Touhle knížkou jsem začala květen. Zatím jsem tak ve čtvrtině a nějak nevím, jestli se mi to líbí nebo ne. Po přečtení anotace jsem měla hned jasno, že si ji musím koupit. Milostný příběh propojený knihami a jídlem? No to bych tam ani nechat nemohla :) Navíc mě hodně zaujal přebal, takže kdyby to náhodou nestálo za nic, tak to aspoň bude dobře vypadat v knihovně :D.
Cena: 69 Kč


Smolný rok
Na Smolný rok se taky hodně těším (jak jinak žejo :D), jelikož by mělo jít o knihu plnou tajemna. Už samotná obálka je úžasně ponurá, jenže nejde všechny knížky číst naráz, takže bůhví kdy se na ní dostane řada. Na cbdb.cz má ale docela dobrý hodnocení, takže to asi dlouho nevydržím :D
Cena: 59 Kč


Do Levných knih se chystám opět těsně po výplatě, dokonce je možné, že hned 15. :D, takže se těšte brzy na další vydání. Navíc mi kamarádka začala pracovat přímo v Levných knihách, tak budu pravděpodobně zásobená i tituly, které v Hradci neseženu - ahoj Leni! :D
Na konec bych vám jen chtěla sdělit, že tento článek je výroční a to přesně 100. Letos mě to blogování opravdu hodně chytlo a vydala jsem už víc článků než za celý loňský rok, tak snad mi to ještě nějakou dobu vydrží.

Mějte se krásně :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...