středa 18. května 2016

Várka z Levných knih III.

Tramtadadáááá, přišla výplatáááá :D
No a to znamená jediné - návštěvu Levných knih a doplnění knihovny dalšíma pěknejma kouskama. Já vím, že jsem v sobotu byla na Světě knih a pár knížek si tam koupila, ale LK jsou prostě už tradice, kterou nelze porušit. Jako vždy jsem dodržela svoje pravidla návštěv tohodle knihkupectví a to:
1) koupit si maximálně 5 knih - dodrženo do puntíku
2) koupit si 1 klasiku - jsem na sebe hrdá, klasiky mám 3!

Tentokrát to bylo teda pekelně těžké si vybrat. Měla jsem opravdu hodně favoritů, které jsem tam musela nechat a budou muset počkat až na výplatu v červnu. Trochu mě děsí, aby tam ty knížky ještě za měsíc byly, ale většinou tam jsou ještě půl roku, tak bych se měla trochu uklidnit :D. Celkově jsem dala za tuhle hromadu knih 315 Kč, což je cena v normálním knihkupectví tak za jednu. A co jsem si teda nakonec vybrala?

Tentokrát jsem fotky pořídila při čekání na autobus


Krysař
Klasika nad klasiku, na kterou jsem se vrhla hnedka v pondělí. Už mám tedy skoro dočteno, ale svoje dojmy si nechám až do měsíčního shrnutí. Dost mě překvapilo, jak je knížka útlá, čekala jsem obsáhlejší příběh. Každopádně jsem ale ráda, že jsem si ji pořídila, protože mi krásně ladí s Dorianem Grayem :)
Cena: 59 Kč


Noční host
Stejné téma jako u "Kam se poděla Elizabeth", kde jsem do poslední chvíle nebyla rozhodnutá, jestli se mi kniha líbila nebo ne. Proto jsem se rozhodla, že tématu Alzheimer dám ještě jednu šanci a koupila jsem si Nočního hosta. A taky jsem si ho tak trochu koupila kvůli tomu úžasnýmu přebalu, ale pšt :D
Cena: 39 Kč


Pes Baskervillský
Psa Baskervillského jsem si koupila hlavně kvůli Jámě a kyvadlu, protože budu mít tyhle dvě knížky pěkně do sady. 
Cena: 79 Kč


Jáma a kyvadlo (a jiné fantastické povídky)
Naprosto úžasný přebal mě tak dostal, že mi ani nedošlo, že jsem tuhle klasiku taky ještě nečetla. Zvláštní je to, že jsme tuhle knížku měli doma, když jsem ještě bydlela s mamkou a ségrou a nikdy mě nenapadlo si ji přečíst. Knížka proto zůstala u ségry v knihovně, i když jsem už dávno přestěhovaná a dlouho bydlím jinde. Nejvyšší čas si ji přečíst.
Cena: 69 Kč


Pět dní
Naprosto mě dostalo téma této knihy a to vyrovnání se s nevyléčitelnou chorobou. Pět dní znamená v tomto případě posledních pět dní hlavní hrdinky do rozhodnutí, co dál se svým životem. Jsem hrozně zvědavá, jak bude příběh zpracovaný a hlavně, jak to vlastně celý dopadne! Tahle knížka má stejně jako Červený vrch takový pěkný sametový přebal, člověk by se jí nejraději furt dotýkal :)
Cena: 69 Kč


Už jsme zase v půlce pracovního týdne a já přemýšlím, co budu dělat o víkendu. Počasí je jak na apríla, tak se trochu bojím plánovat výlet do přírody. Naštěstí to vždycky jistí nějaká knížka, takže se při nejhorším můžu těšit na pročtený víkend :)

Krásnou středu!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...