neděle 26. června 2016

Knižní série v mojí knihovně II.

Po úmorně horkém víkendu se hlásím s dalším slibovaným knižním článkem! Poslední dobou na čtení nějak nezbývá čas, přece jenom je pěkně, tak se víc věnuji svému druhému nejoblíbenějšímu koníčku a to je cestování. Každopádně mi ale knihy chyběj, takže se k nim vracím aspoň skrze tyhle články:). Dneska jsem opět prolezla knihovnu a koukla se, co tam mám za další série, které bych vám ukázala. Dětskou verzi knižních sérií máme za sebou, tak jsem si tentokrát připravila dospěláckou verzi. Některé série mám přečtené, k jiným jsem se bohužel ještě nedostala, za což se teda opravdu stydím, ale mám k tomu své důvody (dočtete se níže :). Letos je pro mě ale takový soukromý rok knihy, čtu mnohem víc než všechny ty roky předtím, takže stále doufám, že to tak nějak doženu :).



Ježíš - Skutečný příběh jeho života

1.díl Dětství a dospívání
2.díl Učitel lidu
3.díl Smrt spravedlivého
Tyhle tři knihy jsem si kdysi dávno koupila v Levných knihách. Bylo to v době, kdy jsem se hlásila na religionistiku, kam jsem se dostala a nakonec si ten obor nevybrala a šla studovat němčinu. No, težko říct, jestli to bylo správné rozhodnutí, každopádně jsem ale díky tomu začala číst knihy s touto tématikou. Mám jich doma fakt hodně a všechny z Levných knih, jelikož dřív tam této literatury měli plné regály. Kdyby vás zajímala minirecenze, můžete si ji přečíst na mém blogu, který jsem používala dřív tady.




Stmívání

1.díl Stmívání
2.díl Nový Měsíc
3.díl Zatmění
4.díl Rozbřesk
"Ságu" Twilight jsem dostala jako dárek k Vánocům. Nikdy jsem moc nechápala tu mánii okolo toho, ale jako správný čtenář jsem se chtěl přesvědčit na vlastní oči, co na tom všichni mají. Nejdřív jsem se koukla na filmy a pak přečetla knihy, což je můj normální postup, jelikož nemůže nastat zklamání :D. No musím říct, že opět se potvrdilo pravidlo, že kniha je prostě lepší. Četlo se mi to samo a věřím, že plno náctiltých to přivedlo ke knihám a čtení samotnému. Dokoupila jsem si do série ještě Krátký druhý život Bree Tannerové, který jsem koupila za pár korun v Levných knihách a určitě bych si chtěla přečíst třeba i Hostitele.




 

Milénium

1.díl Muži, kteří nenávidí ženy
2.díl Dívka, která si hrála s ohněm
3.díl Dívka, která kopla do vosího hnízda

Z Milénia jsem stihla pouze první díl, jelikož byl taky zatím jako jediný natočený v té nové verzi :D. Bojím se číst dál kvůli zklamání z filmu, protože na ten se taky hrozně moc těším (Daniel Craig jako Mikael Blomkvist je prostě úžasnej). Každopádně první díl se mi líbil hodně, i když byl psanej novinářskym stylem. Možná to bylo tím, že předtím jsem takhle napsanou knihu ještě nečetla. Celý můj názor na tuhle knížku si můžete přečíst tady.






Jaké zajímavé série jste četli vy? Určitě mi něco doporučte :)

Já se teďka pomalu a jistě připravuju na Rock for People, protože začíná už přesně za týden. Připravuju pro vás taky shrnutí měsíce června - je to mazec, jak to letí, už budeme začínat druhou půlku tohoto roku! A jediný, na co se nepřipravuju, tak je dovolená. Ta mě čeká až v září :D

Pěkný start nového týdne.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...