pondělí 4. července 2016

Co jsem všechno stihla v červnu?

Ještě než se dneska s Kubou vydáme na druhý den Rock for People, tak bych vám shrnula svůj červen, který byl skoro celý věnovaný mé úžasné alergii. :D I přesto jsme ale dost výletovali a kulturně žili. V tomhle stylu momentálně pokračujeme, takže jste si asi stihli všimnout, že moc nestíhám přidávat články. Je možný, že budu mít teďka větší rezervy v přidávání článků, ale rozhodla jsem se, že letos si to léto prostě užiju. No jde mi to perfektně, momentálně vypadám jako sova pálená :D

Snad brzo zhnědnu a vy se zatím mrkněte, co že jsem v tom červnu teda dělala :)
  • Vypravili jsme se na borůvky a kromě 3 litrů borůvek jsem si přinesla i 5 klíšťat - málem to se mnou řízlo, protože klíště jsem neměla asi tak 10 let minimálně, tak to mám za to asi :D
  • Tradičně probíhal v HK Divadelní festival alias Divadelňák. Jelikož jsem se loni kvůli zánětu žil nemohla zúčastnit, letos jsem si to pěkně užila.
  • Zmrzlinové a kávové obžérství probíhalo celý měsíc. Objevila jsem naprosto luxusní koktejly ze sorbetu a musim teda říct, že snad nic lepšího jsem nežrala :D
  • Strávili jsme prodloužený víkend v Krumlově, čímž jsme splnili bod z mýho Travel Wishlistu. Jestli jste nečetli článek, tak ho najdete tady :)
  • Během kulminace mé alergie jsme se vypravili na kole na Kuks. Z Hradce je to asi 35 kiláků a já jsem na sebe vážně hrdá, že jsem to ujela (i když je to po rovince :D)
  • S Kubou jsem se jeli podívat na Noc kostelů na nejhezčí místo u nás a to na Nový Hradec. Kostel je tu fakt moc pěkný a hlavně je z něho nádherný výhled na celé město.
  • S kolegyní jsme zvládly objednání hostelu do Helsinek, kam se chystáme na konci srpna. Absolvovaly jsme spolu už Stockholm a přečíst si o tom můžete něco tady.
  • Poslední červnový týden jsme se vypravili koupat už v 8 ráno do rybníka, co tu máme v podstatě za rohem, a pak jsme hodinu čekali na snídani v místním kempu.
  • Taky nám za barákem natáčeli film. Bude se jmenovat Odplata a mělo by se jednat o česko-německou koprodukci.
  • A na konec - jsem ostříhaná! Fotky dodám v dalších článcích :)
Užijte si začátek prázdnin co nejlíp umíte a brzy snad znovu na viděnou :)

Váš Andreják

Takovýhle výhled máme z novohradeckého kostela - ty budovy vpravo je moje základní škola



Vyšlo nádherné počasí

Kostel sv. Antonína na Novém Hradci Králové
Nějak jsem místo zmrzlin kafíčkovala a koktejlovala :D

No jo, zase jsem byla v Levných knihách a to mě to za chvilku čeká znovu :)

Úlovek z letošního Divadelňáku

Krásný suvenýr z Českého Krumlova - pro mě jako dělaný :)
Fotek z Krumlova už bylo hodně v článku, tak jen malá ukázka těch dobrot, kterým jsme se oddávali :))

A telefonující Kuba :D
Nejlepší zmrzlinovej koktejl z melounovýho sorbetu - mňam!

Jeden z výhledů z práce :)

Výborná tortilka z divadelňáku
Už to šlapu!

Kuks je nádhernej



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...