pátek 16. září 2016

Várka z Levných knih VII.

Další měsíc se nám přehoupnul a venku to konečně od zítřka začne vypadat jako na podzim. Nevím jak vy, ale já se na to upřímně těším. Začnu snad zas pořádně číst, takže jsem si samozřejmě musela nasyslit nějaký zásoby. Tentokrát jsem v Levných knihách nevěděla, kam dřív skočit. Dilema jsem vyřešila tak, že zbytek knížek jsem si přála k svátku :D Musela jsem se ale hodně přemáhat, abych dodržela i pravidlo klasiky, protože všechny ostatní knihy jsou moje oblíbené YA. Díky tomu jsem pořádně rozšířila sbírku CooBoo knížek :). Nebudu to dlouho okecávat a jdem se mrknout, co jsem to nakonec nakoupila.


Poslouchej!
Dle anotace a obálky se bude jednat o naprostou klasiku YA. Hlavní hrdinku opustila nejlepší kamarádka, její starší sestra zápasí s anorexií, ve škole se s ní nebaví ani noha od stolu a do toho se zjeví ON! Těším se na to, protože to určitě bude super oddychovka, i když podle pár recenzí má dost zabržděný začátek, tak uvidíme :)
Cena: 49,- Kč


Archiv
16letá hlavní hrdinka pracuje jako správce v tzv. archivu, kde ale místo knih odpočívají mrtví. Mrtví mají lehké spaní, takže když se nějaký mrtvý probudí, jejím úkolem je ho chytit a vrátit zpět do archivu. Poslední dobou je čím dál více probuzených mrtvých, což znamená, že je někdo budí záměrně. Navíc někde v archivu spí i její zesnulý dědeček a mladší bratr. Bude to určitě zápletka jako blázen a přemejšlím, že bych si knížku přečetla někde v období dušiček, ať to mám pěkně tématický. Jinak knížka má teda nádherný přebal, jsem z něj fakt nadšená.
Cena: 59,- Kč


V pasti
Přiznávám se opět, že tuhle knížku jsem vybrala podle přebalu. Asi se už vážně nemůžu dočkat chladnějších dní :D. V pasti je knížka o partičce kluků, kteří musí zůstat kvůli sněhové bouři ve škole. Přijde jim to jako super, protože maj kolem sebe nějaký ty holky, jenže pak zjistěj, že to zas taková prča nebude. Vypadne proud, pak i teplo a oni musí začít jednat. No nechám si knížku asi opravdu až na zimu :)
Cena: 49,- Kč


Dívka s devíti parukami
Hodně chvály jsem četla na tuhle knížku, takže mě dost překvapuje, že skončila v LK. Téma je dosti pesimistické a to rakovina. Tu hlavní hrdince diagnostikujou ve věku 21 let. Ona se ale nevzdává a během léčby si pořizuje paruky a díky nim i novou identitu. Svoje zážitky a příhody, které v parukách zažívá, si zapisuje a z těchto zážitků a popisu průběhu léčby nakonec vzniká kniha. Já hlavně doufám, že nakonec vše dobře dopadne :)
Cena: 39,- Kč


Povídky a satiry
František Gellner je hlavně básník. Mám od něho doma básnickou sbírku Vášeň, co do rána zchladne. Ta se mi líbila natolik, že jsem o ní měla dokonce přednes na střední. Teďka chci zkusit i jeho povídkovou tvorbu. Doufám, že se mi bude líbit minimálně tak jako ta básnická. Zajímavostí je, že Povídky a satiry byly jako souborné vydání poskládány až po smrti autora, do té doby vycházely po jednom v časopise a novinách.
Cena: 69,- Kč


Už teď samozřejmě přemýšlím, co si koupím příště, takže seznam je naprosto nezbytný :D. Do toho tvořím podzimní Book Wishlist na další knížky a asi půjdu vykrást banku, abych na to všechno sehnala peníze. Přeju vám všem krásný víkend, jelikož má začít pršet, což je knihomolů ráj. Já už pomalu rozečítám Jámu a kyvadlo.

A co teďka čtete vy?

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...