úterý 18. října 2016

8 důvodů, proč miluju podzim

Pořád dokola vám tady na blogu píšu, jak jsem šťastná, že je konečně podzim, jak ho mám ráda a nemohla jsem se ho dočkat, ale napsala jsem vám vůbec, proč tomu tak je? Pravděpodobně asi ne :) Doufám, že se mezi vámi najde někdo, kdo to vidí stejně jako já. Někdo, komu léto absolutně nechybí, kdo je rád, že konečně není vedro a může se zachumlat do mega šály, někdo, kdo je nadšenej, že může pít hektolitry čaje a konečně to nevypadá blbě, jako když je venku třicet :D Kdyžtak mi dole nechte koment, ať vím, že v tom nejsem sama. Společně se pak můžeme rozjímat nad tou nádherou venku... no nic...
Co mě teda vlastně na tom podzimu tak fascinuje?


1) Všechno se najednou zklidní. Slyšíte to ticho všude kolem nás? Pofukuje vítr, šumí listy, příroda se připravuje na odpočinek. Díky tomu se zklidníme i my. Dny se zkracují, potřebujeme více odpočívat a rozjímat. A to je přesně to, na co čekám celý rok :)

2) Konečně se můžu nadechnout. Jelikož jsou poslední roky léta dost parná a bez dešťů, tak se opravdu hodně těším, až na podzim zaprší. Nejenom, že půda už vláhu opravdu potřebuje, ale i já už se potřebuju normálně nadechnout a nelapat po dechu v dusnu a rozpálených silnicích.



3) Začátek něčeho nového. Jak už jsem jednou psala, podzim je pro mě náhrada za Nový rok. Bylo to tak vždycky. Už od dob školní docházky bylo září začátkem, nepopsaným listem, startem do nového roku a já to tak stále dodržuji.

4) Čas se vrátí zpět tak, jak má být. Patřím mezi zastánce normálního nebo jestli chcete zimního času. Naštěstí netrpím na to, že když se posune hodina tam nebo zpět, tak nemůžu dva dny spát a podobně, ale ten náš normální čas je mi prostě sympatičtější.



5) Konečně mám plno času na všechno. Jakmile začne podzim, mám víc energie než v létě. Najednou můžu luxovat, uklízet, mejt nádobí a prát a nejsem po tom přejetá jak parním válcem. Navíc mám čas i na další koníčky, kterým se v létě nevěnuju, protože mám tak nějak špatný pocit, že jsem u toho doma (no díky bohu, že číst se dá kdekoliv a kdykoliv). V tomhle ohledu jsem asi dost ovliněná společností.


6) Nastává čas dušiček a příprav na vánoční období. Konečně ve velkém pálím svíčky, příští víkend se chystáme na hřbitov a pomalu a jistě si doma pouštím vánoční koledy. Těšení se na Vánoce a celé to adventní období plné příprav je pro mě to nejkrásnější. Chystám pro vás už i vánoční článek, protože se ani nenadějem a máme to tady :)

7) Procházky přírodou. Na podzim plno lidí odpadne, protože je pro ně venku moc "hnusně". Přitom je ale krásně, jenom není to šílený vedro. Naštěstí nás, co vyrazíme ven kdykoliv, je míň, takže lesy se najednou zázračně vylidní. Já se pak můžu v klidu kochat barevným listím a plodama, dělat krásný fotky a ještě u toho sbírat kaštany :D.



8) Móda je mnohem rozmanitější. Jsem majitelkou hafa čepic, šátků, šál a rukavic. Taky mám pěknou sbírku kabátů, svetrů, bund a ponč. Miluju vrstvení a teplejší sukně a šaty. Podzim je prostě ideální na kombinování věcí, které jsou jindy v roce nenositelné. Navíc není ještě taková zima, kdy je pak člověk otrávenej, že furt klepe kosu a musí chodit nabalenej jak pumpa. Prostě ideálka :)




Taky samozřejmě miluju pití čaje, válení se v posteli, pouštění draka a plno dalších podzimních činností. Kdybych ale měla psát o všem, byl by to článek dlouhej jako tejden a toho vás chci ušetřit. Přece jenom podobných článků už vyšlo letos fakt hodně :). Tak trochu doufám, že i vy, co podzim rádi nemáte, si nakonec nějaký ten světlý bod tohoto období najdete a vezmete ho na milost (stejně jako já léto :), protože podzim má úžasný potenciál, který je však třeba teprve objevit.

Krásné úterý vám všem.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...