sobota 8. října 2016

Jak jsme objevili ráj na Samosu

Na klasické válecí dovolené u moře jsem byla naposledy před 4 lety. Na klasické válecí dovolené u moře s partnerem jsem nebyla nikdy. Tak jsem si to letos zkusila. A bylo to boží! :D Rovnou ze začátku vás chci upozornit, že tentokrát půjde spíš o galerii fotek, protože vlastně nemám co psát. Jelikož jsme si jeli opravdu odpočinout a na celodenní výlet vyrazili jen jednou, tak bych akorát furt dokola opakovala jen to, jak to bylo super :) Připravte se, čeká vás cca 60 fotek :D



I tak vám ale napíšu pár základních informací:
  • Byli jsme na ostrově Samos, což je prý nejzelenější řecký ostrov a jelikož můžu srovnat aspoň s Krétou, tak tam ten rozdíl byl vidět opravdu hodně.
  • Přílet je docela masakr, jelikož to pilot bere mezi horama, takže občas letíte dost nakřivo a přistánete hodně tvrdě.
  • Nejvyšší hora má cca 1.400 m a v roce 1989 se o ní roztříštilo letadlo.
  • Díky horám je tu prý i hustá síť trekových cest, takže pokud se nechcete jenom válet, můžete vyrazit na trek.
  • Počasí na konci září bylo luxusní. Už nebylo takové vedro, takže kromě koupání se dalo jezdit právě i na výlety.
  • Cestovní ruch tu není tak rozjetý, takže tu nejsou takové ty typické obrovské hotelové komplexy. Kdo máte radši klidnou dovolenou, tak doporučuji.
  • My jsme byli přímo v hlavním městě Samos a hotelu Samos bay s polopenzí. Pláž je hned u hotelu a všechny pokoje mají výhled na moře. Na pláž připlouvá čas od času tulenice a je to super zážitek! Pláž je oblázková, ale hned v moři přechází v písek, takže boty do vody nejsou potřeba.
  • Nedaleko je město Pythagorio, kde se narodil nečekaně Pythagoras :D. Město je nádherné a vlastně všechna města, co jsme tam navštívili byla opravdu krásná.
  • Můžete se podívat k vodopádům Potami.
Doufám, že jsem vám tímhle článkem trochu zlepšila náladu vzhledem k tomu, co se momentálně děje venku. Já už si užívám na 100 % podzim a mobil se mi začíná plnit fotkama barevných stromů. Pomalu ale jistě se připravuju na Vánoce a taky na to, že od listopadu budu po 3 a půl letech nezaměstnaná. Něco malého se možná už rýsuje, tak vás určitě budu informovat, kdo mě ale sledujete na Instagramu, tak už vlastně víte :)

Krásný zbytek soboty.

Váš Andreják

Všude bylo plno květin a zeleně

a taky plno krásných koček, který nebyly vůbec vychrtlý jako na Krétě

tenhle mega kaktus na mě udělal fakt dojem

východ slunce a náš výhled z pokoje :)



místní tulenice :)

se připlula opalovat :D

pohodička, relax :D

pohled na náš hotel

místní loď, která obráží řecké ostrovy



já král první :D

opět pluje :)

naše oblíbená taverna hned vedle hotelu

měli tam třeba výborný ledový kafe





západy slunce byly prostě kýčovka každý den, takovejchhle fotek mám asi milion :D


opět v taverně, tentokrát na jahodovým koktejlu :)


svobodáááááá

můj slavnostní oběd - k svátku jsem dostala chobotnici a byla výborná

taverna večer

Na výletě - ta jedna přistávací dráha je místní letiště :D

Město Pythagorio


cestou na vodopády Potami


moje srdcovka <3


socha Pythagora




fotky se mi nějak pomíchali, toto jsou ty vodopády :)



na obědě v úžasné horské vesničce











samozřejmě jsem nesměla vynechat hřbitov

děti jely s náma :D


:D

takovýchhle věcí a míst k focení tam bylo mraky!

nejvyšší hora Samosu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...