sobota 29. října 2016

Jeden z mnoha krásných podzimních dní

Dneska jsem zažila jeden z těch dní, kdy si říkáte, že lepší to snad už ani být nemůže. Přitom to byl úplně obyčejný den jako každý jiný, který jsem ale strávila s Jakubem. Jenom jsme se procházeli, stavili se na výlovu rybníka, doma pak stihli i pár povinností a já z toho byla odvařená, jak kdybychom vyhráli minimálně sportku. Možná je to tou výpovědí v práci, možná je to tím podzimem nebo blížícíma se Vánocema, ať je to tak nebo tak, ráda bych vám ten skvělej den teďka ukázala.


Den jsme začali výlovem rybníka Datlík. My se podzimních výlovů účastníme celkem pravidelně a pokud milujete ryby jako my, tak rozhodně doporučuji něco takového zažít. Potkáváme tam hlavně rodiny s dětma, takže ani děti nejsou překážkou. Doporučuji si ale obalit nervy předem, jelikož se na výlovy vydávají opravdu kvanta lidí, kteří pak jsou schopný řvát jeden přes druhého, že nechtěj kapra, ale pstruha, i když jim bylo řečeno, že pstruh už fakt není :D. No je to fakt zážitek se vším všudy. Domů jsme si nakonec odnesli 3kilového macka, čímž bylo postaráno o večeři a mně tentokrát ani nevadilo ho obalovat :D







já už chci rybu! :D

Velice kůl stoleček :D





vyrazili jsme v těžkých botách

a šlapem si to na Novej :)

Z Datlíka jsme došli pěšky na Nový Hradec, kde jsme šli zapálit svíčku na hrob mému dědovi. Přece jenom dušičky se blížej, tak taky nezapomeňte na své blízké. Dlouho jsme se tu ale nezdrželi a ještě než jsme jeli domů hrabat listí a svlíkat kapra z kůže, tak jsme využili celkem pěkného počasí k nafocení nějakých podzimních fotek na památku :)

Z Nového Hradce je úžasný výhled na celé město

Tady jsem jako malá sáňkovala




Běžíííím :D











Ještě teďka, když si ty fotky prohlížím, se u toho musím culit. Z těch fotek na mě sálá taková energie, jakou jsem už dlouho necítila a opravdu upřímně jsem si ten den užila. Doporučuji všem jako lék proti popdzimním chmurům. Prostě se o víkendu sbalte a vyražte ven do přírody!

Krásný zbytek víkendu.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...