úterý 1. listopadu 2016

Wellness podruhé

Když jsme s mamkou letos v březnu vyrazily na wellness na Seč, asi nás ještě nenapadlo, že se tam budeme pravidelně rády vracet. Navíc, že hned první návrat bude ještě letos, to rozhodně nečekala ani jedna z nás. Když jste ale někde spokojení, líbí se vám nejen služby, ale i celé prostředí okolo, není asi o čem moc váhat. My jsme se takhle podruhé dostaly do penzionu U Čtyřlístku. Pokud ke mně na blog chodíte pravidelně, tak si možná vzpomínáte na článek tady, kde jsem psala o naší první návštěvě. Tehdy jsme si říkaly, že na podzim to tam musí bejt super, jelikož všude okolo jsou lesy, takže příroda tu musí doslova čarovat. A taky že jo! Dneska proto nečekejte fotky vybavení, pokojů, vířivek a solních jeskyní. Dnes to bude vyloženě o té atmosféře, kterou jsme si tam užily :)


Na cestu jedno kafe a frčely jsme :)

Hned druhý den jsme vyrazily na procházku... tohle je prosím vás moje máma :D



Bez týhle fotky by to prostě nešlo :D

Mamka byla jak malá. "Jájo vyfotíš mě, jak házim listí jo?" :D








Takhle tečkovaný listy měly všechny stromy u silnice


I když nám nesvítilo sluníčko, tak bylo krásně :)

V téhle hospodě jsme se stavily na drštkovku. Při placení nám paní hospodská přiznala, že se bála, jestli nejsme z ČOIky :D



Společné foto taky musí bejt :)

Samozřejmě jsme poslaly pohledy domů :)



Toto je kostel na náměstí v Seči.




Začíná série dalších společných fotek :D


Chtěly jsme dělat holubičku a já jsem místo toho zajela do škarpy





Klasicky jsem si koupila nějaké suvenýry. Tentokrát se hodně těšim na tělové mléko :)

A tady aspoň jedna fotka z vířivky, kterou jsem minule zapomněla vyfotit :)
Asi nebude pro nikoho překvapením, že už plánujeme opět jarní návštěvu penzionu :D. Holt se to tam stalo naší srdcovkou a už se budeme vracet pravidelně. Já si teďka výjimečně užívám relax i doma. Dneska jsem se byla nechat zaevidovat na ÚP a do pondělka si dávám chvilkovej veget. Teďka třeba vyrážím ven a vy běžte taky, dokud je ještě pěkné počasí :)

Krásné úterý!

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Moc pěkné fotky. My máme s přítelem také oblíbený hotel, kam jezdíme. Když se něco osvědčí, tak proč to měnit že? Vloni jsem k Vánocům zaplatila také wellness pobyt pro svoje rodiče, tak jsem chvíli přemýšlela, jestli tam s přítelem také nepojedeme, ale nakonec jsem se rozhodla, že pojedeme znovu do Mariánských Lázní, kde se nám to moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Mariánských Lázní se snad podívat letos :) Ráda bych stihla i Karlovy Vary, tak snad to všechno klapne.

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...