čtvrtek 29. prosince 2016

Jak jsem dopadla .... Wishlist knihy a cestování 2016

Konec roku a bilanční články se pomalu ale jistě blíží. Ani já v tomto ohledu nejsem výjimkou, takže teďka nás jich pár čeká :) Většinou se budou týkat knih (nečekaně :)), ale taky jsem si na začátku roku 2016 určila nějaké cestovní cíle a zrovna i jim bych se ráda věnovala dnes. Ukážu vám, jak jsem dopadla se svými dvěma wishlisty. Ten cestovní jsem si určila na začátku roku tady. Ten knižní jsem obnovovala pravidelně podle ročních období (tady, tady, tady a tady). Jak to tady sepisuju a koukám na vydané články, tak se hrozně těším hnedka na leden, kdy mi tím začne nová sezóna (jak čtecí, tak cestovní). Už aby to bylo!


Koukneme se teda na to, jak se to pěkně během roku vyvinulo:

Travel Wishlist CZE 2016
Musím říct, že jsem tenhle wishlist měla celkem slušně rozjetej a pak se to nějak zaseklo. Bylo to ale hlavně kvůli tomu, že jsem byla letos třikrát v zahraničí a na ty český destinace pak už nějak nezbyl čas. I tak jsem ale dosáhla celkem 50% úspěšnosti, což mi přijde super. Rozhodně chci příští rok navšívit i zbytek destinací, který jsem si určila na rok 2016 a uvidíme, co dalšího k tomu přidám :) Do všech destinací jsem se dostala svým oblíbeným dopravním prostředkem a to vlakem (případně kombinací vlak/autobus). Olomouc a Brno byl jednodenní výlet, v Českém Krumlově jsme byli na pár dní a v Adršpachu na víkend. Absolutně nedokážu říct, kde se mi líbilo nejvíc, protože každý ten výlet měl něco do sebe. Adršpach byl plný dobrodružství s kamarády, Brno bylo hodně vzdělávací a sentimentální, Olomouc bylo jedno velké poprvé s celkem zklamáním z Flóry a Český Krumlov zase romantická dovolená ve dvou 💗


splněno 👍
- Adršpach - článek
- Brno - článek
- Olomouc - článek
- Český Krumlov - článek
nesplněno👎
- Praha - Království železnic - v plánu během zimních měsíců
- Jindřichův Hradec - v plánu cca na Velikonoce
- Králíky
- Litomyšl

Kromě těchto úžasných míst jsem navštívila i plno dalších. Letos to bylo opět celkem dost akční rok a rozhodně to stálo za to. Třeba někoho insipruju k cestování, takžek plno místům jsem připojila rovnou i článek (stačí kliknout na název místa :)

A kde jsem to vlastně byla?

🚂 Kuks
🚂 Děčín
🚂 Helsinky
🚂 Samos
🚂 Paříž
🚂 Pěčín - tam máme chalupu, takže návštěva taky několikrát
🚂 Pardubice - Velká pardubická
  
Book Wishlist 2016
Knižní wishlisty jsem zvěřejnila celkem 4. Nejlíp jsem splnila letní, z kterého jsem si nekoupila pouze jednu knihu a nejhůř podzimní, z kterého jsem si nekoupila ani jednu knihu :D Bohužel nezakoupené knihy převažují nad zakoupenými. Ale stejně jako u cestování, tak i u čtení mám v plánu si nekoupené knihy pořídit příští rok. Zajímavá je taky bilance přečtených / nepřečtených knih. Zjistila jsem totiž, že jsem spíš sběratel a zakoupené knihy nějak nestíhám číst. Člověk to holt musí prokládat ještě těma Várkama z Levných knih a času je tak málo...


splněno 👍
📥 Bez šance - přečteno
📥 Kam se poděla Elizabeth - přečteno
📥 Dám ti slunce
📥 Fangirl
📥 Všem klukům, které jsem milovala - přečteno
📥 Nebe je všude
📥 Dopisy na konec světa - přečteno
📥 Proč jsme se rozešli
📥 Harry Potter a prokleté dítě
📥 Uvnitř mé hlavy
📥 Nedej se

nesplněno👎
📤  Dívka ve vlaku
📤  Zmizelá, Temné kouty, Ostré předměty
📤  Odpusťte mi, váš Leonard, Terapie láskou
📤  Dash & Lily - kniha přáno
📤  Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender
📤  Město snících knih
📤  Pod sněhem
📤  Smrtná zima
📤  Literární spolek Laury Sněžné
📤  Vidořád
📤  Mluv
📤  Dreamologie
📤  Illuminae

Celé shrnutí přečtených knih za tento rok spolu s mojí osobní top 5 nejhorších a nejlepších knih vám ukážu příště. Teďka je mi tak akorát kromě těšení na novou sezónu dost smutno, že je už po svátkách a budu zase muset čekat 11 měsíců, než se naladím na vánoční atmosféru. Příští rok bude pravděpodobně plný cestování a já doufám, že i přečtených knih, takže se ani nenaděju a mám ty svoje milovaný Vánoce zase zpátky.

Krásné poslední dny roku 2016 a na Silvestra jsem zase zpět.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...