neděle 4. prosince 2016

Listopadový nicnedělání

Nemohla jsem si přát lepší 100. letošní článek než tenhle :) Vyšlo to krásně a já jsem šťastná, že jsem vůbec dosáhla takhle vysokýho čísla zveřejněných článků. Tenhle rok je první, kdy píšu pravidelně a neuvěřitelně mě to chytlo. Díky moc, že sem chodíte :). Blog jsem začla psát jako svůj deník, když mi tak nějak přestala stačit papírová verze a najednou je vás tu tolik, koho zajímá moje cestování a čtení... Dost ale sentimentality a radši pojďme k tomu, proč vůbec tenhle článek vzniknul. Kdybych mohla srovnat říjen a listopad, tak je to jak nebe a dudy. Na to, jak byl říjen nabitej, lítala jsem všude možně, stihla hafo věcí a pořádně si to užila, tak listopad byl takovej slabej odvárek :D Je vidět, že se blíží zima, je brzy tma a i moje tělo zpomaluje. Nejvíc jsem si asi užila první týden, kdy jsem se vyloženě flákala, pak následovala Paříž a konec měsíce, kdy jsem si užívala přípravu na advent a kupování dárků. Hlavně teďka ty poslední dny byly úplně boží, konečně klesla teplota, všechno omrzlo, do toho svítilo sluníčko, PARÁDA!

Můj koutek na psaní článků :)

Napsala jsem tolik článků, jako ještě nikdy - 12 zveřejněných článků za měsíc + další připravené v konceptech jsem ještě nikdy neměla. Navíc mě to tak nějak baví čím dál víc, jak mám na psaní a focení čas. Kéž by to tak bylo i do budoucnosti. 

Dosáhla jsem nejvyšší návštěvnosti blogu za celou působnost - a díky tolika zveřejněným článkům jsem taky dosáhla zatím nejvyšší návštěvnosti blogu nejenom tenhle rok, ale i za celou dobu působnosti. Celkem se vás sem přišlo za listopad podívat 1649 a já vám za to hrozně moc děkuju!

Začla jsem chodit na brigádu do LK - jediné, co mě kromě nakupování dárků tento měsíc zaměstnávalo, byla brigáda v Levných knihách. Článek o svém prvním měsíci jsem vám napsala tady. A abych to v rychlosti shrnula pro ty, co se jim nechce rozklikávat odkaz, tak to bylo naprosto super!

Navštívila plno kamarádů a rodinu - díky tomu, že jsem nechodila do práce, měla jsem čas zajet za ségrou, za mámou, strávit s nima docela dost času a celkově být milá na ostatní (což se mi v normálním pracovním shonu opravdu nedaří).

Pozooooor, házim! :D

Takhle krásně retušuje ségry mobil, paráda :D

Užila jsem si martinské a adventní trhy - byly úžasný! Na martinské jsem jela s Kubou a adventní jsem zvládla navštívit dvakrát. Jednou s Kubou a jednou s mamkou. Miluju předvánoční atmosféru!


Koupila jsem adventní věnec a franty a plno dalšího, ale to si nechám až do vánočního článku :)

Opět jsem předělala knihovnu - tuhle akci jsem si vyloženě vychutnávala. Jak jistě víte, knížky jsou můj obrovský koníček, takže moct se jich dotýkat a rovnat je ... to je prostě přesně pro mě :D jinak kromě předělání knihovny jsem první týden na pracáku stihla hafo dalších jiných aktivit, přečíst si o tom můžete tady.

<3

Čenda mi pomáhal :D

Zaletěla si do Paříže a Disneylandu oujé! - nádherný 4 dny ve Francii, který naprosto překonaly veškerá moje očekávání, byly vlastně jedinou větší akcí v listopadu. No a abych neotálela, tak se začínáme s kámoškou domlouvat na další návštěvě Disneylandu :D. Článek zde a zde!

Musela jsem si koupit aspoň Mickey Mouse na krk :)


Společnost mi dělaly Dopisy na konec světa :)

Nakupovala a balila vánoční dárky ♥ - tenhle bod jsem si nechala skoro na konec, protože je to vrchol celého adventního období. Začla jsem s výzdobou a celkově přípravou na Vánoce a k tomu samozřejmě patří i moje oblíbené nakupování a balení dárků.


Dostala jsem první nabídku spolupráce - tramtadadáááá..... více se dozvíte později! Určitě chystám článek a upřímně pro mě je to naprostá pecka, jelikož se to tak trochu týká mého milovaného cestování :)

Tak takový byl můj listopad. Zas taková válečka to nebyla, to přiznávám, ale třeba procházek v přírodě už tolik nestíhám jako dřív, bohužel. Snad to bude v prosinci lepší :). Dneska mám opět pěkně nabitý den, čeká nás oběd u rodičů, chtěla jsem uklízet, číst si a hlavně večer jít na hokej.

Tak si užijte krásnou druhou adventní neděli a brzy čekejte článek s vánoční tématikou!

Váš Andreják

čááááááu :D








Fotky z prvních mrazíků :)


A první chumelení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...