sobota 24. prosince 2016

Štědrý večer nastal 🎄

Krásný Štědrý večer milí čtenáři! 🎁

Já vás zdravím už po akci, spokojená, najedená a uložená v pelechu.

Čenda nám to tam celý den hlídal :)

Letos jsem z těch Vánoc nějak naměkko. Celý den probíhal naprosto v klidu, vše se stihlo, jak jsem plánovala, pod stromečkem našla úžasný dárky... Budu vám moci konečně nahrávat kvalitní fotky, protože jsem dostala foťák! Chystám se vám napsat článek o svých 32 knihách 📕📗📘📙, které na mě taky pod stromem čekaly. Bude toho ještě hodně, co mám na blogu v plánu, ale teďka momentálně chci jenom odpočívat. Odpočívat, číst si, fotit a potom vám to všechno sepsat :)

No podívejte, co ten foťák umí! 😍

Čenda měl celý Štědrý den dost na salámu :D

Moc vám všem děkuju za přízeň v letošním roce. Blogování mě baví čím dál víc a já doufám, že vám ještě nějakou dobu budu moct psát články o tom, co se kolem mě děje.

Teď už ale taky běžte koukat na pohádky, tajně užírat salát nebo se radovat z nových dárků, které jste objevili pod stromečkem.

Krásné svátky a brzy zase na čtenou 💙

Váš absolutně šťastný Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...