středa 21. prosince 2016

Už jen pár dní do Štědrého dne

Taky se tak hrozně moc těšíte? 💜

Když jsem se v pondělí probudila a podívala z okna, nemohla jsem uvěřit vlastním očím a skoro i oněměla. Venku to doslova a do písmene vypadalo jako v pohádce. Měla jsem z toho tak upřímnou radost, protože konečně i příroda dala vědět o tom, že se blíží ty nejkrásnější svátky v roce.
Plán byl v tu chvíli tedy jasný - jdu ven a beru s sebou foťák.






Nakonec ale brzo začalo svítit sluníčko, takže jsem stihla jen pár fotek, než to pomalu všechno roztálo. Čekala mě ale ještě cesta do města, tak jsem se rozhodla, že vezmu foťák s sebou a vyfotím vám jeden z těch našich vánočních stromů, co v Hradci máme.



Letos po dlouhé době zažívám opravdu hektické předvánoční období. Ačkoliv nechodím do práce pravidelně, tak brigáda v obchodě mi dává dost najevo, co to znamená předvánoční šílenství. Vždycky jsem přemýšlela o tom, proč lidi nesnášej Vánoce, vždyť je to ta nejúžasnější část roku a jaký si to uděláš, takový to máš.  

Konečně jsem prozřela ... 

Né každý se může vyhnout tomu vánočnímu masakru a obzvlášť ne lidi, kteří v tomhle masakru musejí pracovat. Obdivuju vás všechny, prodavačky, pošťáci a vy všichni ostatní, kteří to dáváte se ctí a noblesou, stále se usmíváte a pokoušíte se pomoct a poradit. Opravdu jste dobří.

 
Pondělní den mě konečně zase hodil zpátky do té vánoční pohody, kterou znám. Procházela jsem se lesem v tichu, pod nohama mi to pěkně křupalo a sem tam občas jsem se sklouzla po uježděném sněhu.  

Normálně jsem se smála, byla jsem tam sama, jenom já a les a smála jsem se nahlas :)

Byl to úžasný den. Včera dopoledne jsem proto už i ozdobila stromeček, k tomu pálila františky a zpívala koledy. Rozhodla jsem se, že i když jdu už dneska do práce, tak prostě pojedu na té své vánoční vlně, ať kolem mě klidně probíhá třeba konec světa.

Doufám, že i vy to máte zařízené v klidu a nešílíte jako ty davy kolem vás. Přeji vám krásné poslední dny adventu a příprav a na Štědrý den vám sem ještě napíšu malý vánoční pozdrav :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...