čtvrtek 15. prosince 2016

Várka z Levných knih X.

Tramtadadáááá! Vítám vás u slavnostního desátého a zároveň vánočního vydání Várky z Levných knih. To by byl hřích, abych toho nevyužila a trochu se nerozšoupla, takže dneska nečekejte žádné pravidlo pěti knih a ani 500 Kč jako limitu, protože tam mi to uteklo o 1 Kč :D.
Nakonec to tedy dopadlo takto: nakoupených knih 9, utracená částka 501 Kč a bohužel teda ani jedna klasika, což jsem zjistila až teďka při psaní článku.

 
Mě by teďka teda hlavně zajímalo, co budu s těma všema knížkama dělat :D. Popravdě bych musela být nezaměstnaná asi tak rok, abych to všechno stihla přečíst. Ale nevadí, já se s tím poperu!
Hlavním úkolem tentokrát bylo odnést si aspoň jednu knihu s vánoční tématikou. Už se prostě vidím, jak je večer před Štědrým dnem a já u krbu louskám právě nějakou takovou knížku a těším se na dárky pod stromečkem. Nakonec se mi podařilo přinést si ty knížky hned dvě. Jeden román a jednu sbírku povídek, ale oboje dám asi na jeden zátah, takže si myslím, že bych to i mohla zvládnout přesně tak, jak si plánuju. Juchuchůůů!


Kouzlo Vánoc a Zbožňuju Vánoce
Musím začít tím vánočním samozřejmě! Kouzlo Vánoc je sbírka povídek a já ač poslední dobou povídky moc nemusím, protože mi více vyhovuje celistvý příběh, tak jsem na tu knížku vážně zvědavá. Možná jsem s ní měla začít už teďka před Vánoci, abych ji měla jako adventní kalendář - každý den jedna povídka :D.
Zbožňuju Vánoce patří do série "Zbožňuju...". Autorka napsala v této sérii několik knih, nevím teďka přesně kolik, tak nechci kecat, ale určitě tam byl New York a Paříž. Jedná se o takovou tu klasickou romanťárnu oddechovku, takže nic nenáročnýho, kde si člověk tu vánoční atmosféru určitě vychutná na 100 % :) 
Cena: 69,- a 69,-



Zbožňuju Paříž
Po nakoupení vánočního "Zbožňuju..." jsem u nás objevila i Paříž. To samozřejmě znamenalo, že jsem si ji musela taky koupit. Koukala jsem, jestli LK momentálně nemají i další díly série, ale bohužel zatím nic, tak třeba časem se dočkám. Paříž je moje srdcovka, tak snad tahle knížka bude aspoň tolik dobrá, abych se tam ještě jednou ráda vrátila :)
Cena: 69,-

 
Rozbité zrcadlo 
Rozbité zrcadlo mě zaujalo hned ze tří důvodů. Zaprvé super obálka - sice trochu divoká, ale pro YA si myslím, že je OK. Zadruhé knížka je z dílny CooBoo, takže si tím pěkně rozšířím svoji kubulínskou sbírku a zatřetí anotace. Vůbec nevím, co od toho čekat a tak trochu doufám, že tam půjde o něco ve spojení s magií. Po trilogii Kruh bych tuhle tématiku nejradši četla furt :D
Cena: 49,- 


Deštník pro tento den, Já a Kaminski, Zahradník pan Darwina
Chcete si přečíst něco z moderní světové prózy a nechce se vám za to dávat majlant? Přesně takhle jsem uvažovala já, a tak jsem si pořídila tyhle tři knihy z edice Mladé fronty. Knihy jsou to útlé a mají nádherné přebaly. Teďka jsem už jenom zvědavá, jestli současná světová próza vlastně stojí za to.
Cena: 39,-, 39,- a 39,-




 
Návrat z temnoty 
Tuhle knížku jsem si vyloženě vybrala ze dvou důvodů. V první řadě se mi líbilo téma - hlavní hrdinka se objeví po třech letech, kdy byla naprosto mimo zemský povrch a pomalu si vzpomíná, co se ty tři roky vlastně dělo. V druhé řadě jde o to, že knížka byla vydána u Fortuna Libri. Od nich mám už plno knížek a zatím jsem s nima byla hodně spokojená, navíc hodně z nich, zrovna jako Návrat z temnoty maj nádhernou obálku, jakoby sametovou :) Jo a samozřejmě má knížka skvělý hodnocení. Na cbdb.cz dokonce 86 %.  Trochu mě překvapilo, že tahle kniha nebyla zařazená v oddělení pro mládež, když je hlavní hrdince teprve 16 let. 
Cena: 79,-


Grace to řekne nahlas
Poprvý od té doby, co pracuju v LK, jsem si koupila knihu na základě prodaných kusů. Pořádně jsem ani netušila, že tuhle knížku máme, ale čím dál častěji jsem ji markovala na kase, takže jsem si říkala, že to třeba bude stát za to. Teďka už ji mám doma a těším se, až se začtu. Hodně se mi líbí jednoduchá a čistá obálka.
Cena: 49,- 


Doufám, že tahle pravidelná rubrika se vám líbí tolik jako mně. Určitě v ní chci pokračovat i příští rok, proto vám rovnou prozradím, co mám v plánu koupit si v lednu :) Jelikož jsem si tenhle měsíc nekoupila ani jednu klasiku, tak v lednu mám na wishlistu rovnou tři!
Kladivo na čarodějnice
Tři muži ve člunu
Vejce a já

Tak toto byl Ježíšek ode mě pro mě :). Rozhodně ještě do konce roku čekejte knižní článek "Co jsem našla pod stromečkem" a bude to teda nálož. Taky chystám teďka v prosinci plno článků shrnujících a příště si dáme i něco praktickýho.

Já mám před sebou víkend v práci, tak snad bude čas ozvat se na adventní neděli.

Krásný předvánoční čtvrtek!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...