čtvrtek 5. ledna 2017

COOBOO sbírka v mojí knihovně

Tak jak si užíváte první letošní týden? :)

Já asi nejlíp za poslední roky. Stále mám ještě volno, než nastoupím do pracovního procesu, takže dělám nejenom ty všechny resty, ke kterým jsem se nedostala delší dobu (jako třeba odnést těch pár lahví od piva), ale věnuju se i svým oblíbeným aktivitám. Chodím na dlouhý procházky, mám v plánu zkoušet nějaký nový recepty, učím se s novým foťákem a věnuju se svým milovaným knihám. Nikoho proto asi nepřekvapí, že dnešní článek bude věnovaný právě jim (a taky trochu tomu focení, zkoušela jsem nějaký speciální režimy :)).


Jak už jsem slibovala v posledním článku, dneska vám ukážu těch pár knížek z nakladatelství CooBoo, které mám tu čest vlastnit. Není jich zatím moc, ale sbírka se pomalu a jistě rozrůstá. Možná by stálo za zmínku, proč jsem se vlastně do CooBoo tak zamilovala. Co je na tomhle nakladatelství tak jiný? Za prvé je to tématikou knih, které toto nakladatelství vydává. Už několikrát jsem zmiňovala, že už dávno nejsem ve věku, kdy bych tyto knížky měla číst. Za mýho pubertálního věku ale něco s tak nádhernými příběhy nikdy nevycházelo, takže to teďka právě díky CooBoo doháním. Za druhé se mi moc líbí i jejich grafické zpracování, opravdu co kniha to nádherný přebal nebo dokonce i stránky uvnitř. Jen se sami koukněte, co za nádherné knížky to je:



📗📘 Celkem jich mám 11 - Za zrcadlem, Rozbité zrcadlo, Archiv, Dárek z pravé lásky, Nebe je všude, Všem klukům, které jsem milovala, Dám ti slunce, Proč jsme se rozešli, V pasti, Poslouchej!, Destrukční deník 📙📕
📗📘 Jako první jsem dostala Destrukční deník a tím se to tak nějak odstartovalo 📙📕

📗📘 Co se mi hodně poslední dobou líbí je to, že i kubulínské knížky se dají sehnat v Levných knihách. Odsud jich mám přesně 5 📙📕

📗📘 Nebe je všude a Dám ti slunce jsou od stejné spisovatelky 📙📕


📗📘 Pouhé 2 jsou v měkké vazbě - Destrukční deník a Poslouchej! 📙📕

📗📘 4 knihy mají dokonce i papírový obal - Za zrcadlem, Rozbité zrcadlo, Archiv a Proč jsme se rozešli 📙📕


📗📘 Co je zvláštní, je to, že mám přečtené teprve 4 knížky z mojí sbírky 📙📕

📗📘 Destrukční deník jsem ještě ani nezačla destruovat 📙📕

📗📘 Nejhorší kniha zatím byla V pasti a doufám, že už nic horšího ji nepřekoná 📙📕

  
📗📘 Nejvíc se mi zatím líbila Všem klukům, které jsem milovala 📙📕

  
📗📘 Dárek z pravé lásky jsem vyhrála a měla jsem z toho ohromnou radost 📙📕



Doufám, že vám brzo budu moct nafotit ještě pokračování, protože tímto rozhodně s CooBoo nekončím. Mám v plánu dokoupit i další knížky, např.: PS: Stále tě miluju nebo Illuminae.
Teďka jdu ale plnit další z mých restů a to je vydrhnout mikrovlnku (odkládám to minimálně půl roku) a zítra jdu mrknout do Levných knih, už se nám to zase blíží! :)

Které nakladatelství máte rádi vy? Máte taky nějaké knihy z CooBoo? Jaké? :)

Krásný zachumelený čtvrtek!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...