čtvrtek 19. ledna 2017

🎄 Jak jsem si užila druhé Vánoce ⛄

🎄
Nevím, jestli jsem vám už o tom psala něco blíž, ale se svojí nej kamarádkou si pravidelně dáváme dárky k narozeninám, k svátku a samozřejmě i k Vánocům :). Tentokrát nám to nějak s těma Vánocema nevyšlo a nestihly jsme se sejít před Štědrým dnem. Osud tomu ale asi tak chtěl, že jsme si udělaly Vánoce až v lednu a zrovna v době, kdy napadly ty haldy sněhu. Rozhodly jsme se, že si vynahradíme ten loňský propršený Štědrý den, takže jsme nejdřív vyrazily ven a pak zapadly na kafe a předaly si dárky. Bylo z toho úplně kouzelné odpoledne se vším, co k oslavám Vánoc patří, až na to, že jsme neměly stromeček a místo salátu s řízkem byla pizza :D



Projít jsme se šly na Biřičku, což je rybník v nejhezčí části Hradce. Byla taková kosa, že jsme si zvládly rybník i přejít a udělat pár vtipnejch fotek, z kterých je publikovatelná jen tahle jediná na konci a i tak mi přijde hodně komická :D. Každopádně všude kolem nás to vypadalo jako v pohádce. Kéž by takové krásné počasí někdy vyšlo přímo na Štědrý den.




Hohohoooo, snížek! :D
🎁
Po hodině a půl už ale přišel čas na dárky. Děláme to tak, že si je rozbalujeme před sebou, takže vidíme hnedka reakci té druhé a letos to bylo opravdu něco. Většinou se fakt trefíme do vkusu té druhé, takže to probíhá asi takhle: "Jééééé, jak víš, že potřebuju batoh/gumičky/bačkory/doplňcochceš?" :D Já jsem byla asi extrémně hodná, protože těch dárků bylo hrozně šíleně moc a samý krásný!

Moc ti děkuju Ježíšku :)

Největší pecka byl tahle puntíkatá mikina. Já už si na sebe moc věcí nekupuju, takže to potěšilo :) Gumičky do vlasů s puntíkama? Minilapač snů? Všechny dárky už mají svoje místo :)

Továrnu na sny mám už přečtenou :) Hodně jsem se musela ovládat, abych ji nedala na jeden zátah :D

Protiskluzový vánoční fusky a sprchovej gel s pudlem!

Krásné naušnice se sýkorkama ....

... a k tomu tohle překrásný tričko! Láska na první pohled <3

Pivo s tequilou? Proč ne! :D

A na závěr batoh s Paříží a kolama, už se těším, až ho na jaře vyvezu :)

Verča bude mít teďka v únoru svátek, takže já už zase vymýšlím další dárky a těším se na oslavu! :) Letos to vypadá i na pár dárků ručně vyrobených a fakt jsem zvědavá na její reakci. Je to super mít kolem sebe někoho, u koho víte, co mu udělá radost. Já už bych neměnila.

Máte taky někoho takového?

Krásný čtvrtek!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...