středa 25. ledna 2017

Můj rok 2016

Tramtadadáá! 

Opět a znovu přicházím s timhle článkem jaksi taksi se zpožděním. Loni se mi to povedlo taky, tak už to asi nechám jako tradici :D. Holt je to dost fuška si na všechno vzpomenout, najít ty správné fotky, přičemž se u nich zaseknete, protože si nutně potřebujete prohlídnout, co všechno jste nafotili v létě a tak podobně. Než se k nim ale dostanete i vy, tak si nejdřív shrneme moje loňská předsevzetí. Takže žádný zdržovačky a jdeme na to:


- Chci být větší optimista ✔ - tady si myslím, že se mi to podařilo hlavně díky výpovědi z práce, vesmír prostě funguje tak, jak má :D
- Chci se naučit být klidná a hned nevybouchnout ✔ - opět díky výpovědi splněno. Ze začátku jsem s tím hodně bojovala, ale nakonec jsem dosáhla klidu.
- Chci cestovat ✔ - sice jsme v roce 2016 neuskutečnili žádnou mega cestu, ale zvládli jsme pár menších (Samos, Helsinky, Děčín, Český Krumlov, 2x wellness...). Letos to bude taky stát za to, už pomalu chystám wishlist na tento rok :)
- Chci vybudovat domov ✔ - v tomto bodu hodně pokračuju i letos díky tomu, že ještě nechodím do práce.
- Chci dělat věci pořádně ✔ - myslím, že třeba blog může být ukázkou toho, že tenhle bod jsem zvládla. Taky jsem hodně četla, tolik přečtených knih jsem neměla ani nepamatuju. Jo, jsem spokojená :)

Hm, hm, hm, copak mi asi přinese rok 2017? :))

- Chci si nechat odrůst barvu vlasů a pokud možno se delší dobu nebarvit ✔ - už přes rok jsem se nebarvila :)
- Chci víc číst
- Chci zažít pořádný relax ve wellness centru
- Chci si užít koncerty a hlavně RFP!
- Chci si dělat pravidelně radost maličkostma ❌ - tenhle bod jsem nějak nezvládla, i když jsem si vlastně dělala radost každý měsíc novýma knížkama :D
- Chci jíst dobrá jídla (a naučit se trochu vařit) :)) ✔ i ❌ - dobrých jídel jsem jedla hafo, ale s tím vařením je to stále na štýru :D
- Chci pokračovat v plavání ❌ - no, tady jsem bohužel začla až letos :(
- Chci hodně fotit - tenhle bod ani nevím, jestli mám splněný, protože nový foťák jsem dostala až k Vánocům. Každopádně kdykoliv byla příležitost, tak jsem samozřejmě fotila, co to šlo. Takže asi splněno.

- Chci konečně pořádně ŽÍT! ✔ - opět velký dík patří výpovědi z práce. Zní to asi děsně, ale díky tomu, co se stalo, jsem úplně změnila svůj život, dělám věci, co mě baví a i ty, co mě nebaví, mi už tolik nevaděj. Zařídila jsem si díky tomu plno povinností, pořádně se začala starat o domácnost, vyzkoušela si novou práci, potkala plno skvělých lidí a užila si úžasný Vánoce. Díky, díky, díky! :)

Na letošek si žádná nová předsevzetí dávat nebudu, protože se mi líbí ta stará a hlavně si myslím, že mám stále na čem pracovat. Proto určitě budu pokračovat v těch původních a uvidíme, jak to tady shrnu za rok a co nového vymyslím.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

LEDEN
V lednu jsem ještě ani náhodou netušila o tom, jak skvělej nakonec rok 2016 bude. Pomalu jsme finišovali rekonstrukci koupelny, opravdu hodně jsem četla (což jsem pak držela po celý rok :) a účastnila se úžasných koncertů Ellie Goulding a Slipknot!



ÚNOR
Rekonstrukce pokračovala chodbou a to bylo taky na dlouhou dobu to poslední, co jsme v tomhle domě opravovali. Odstartovali jsme výletní sezónu, takže jsme se vypravili na pěší výlet do Pekla a Valentýna strávili v Kutné Hoře 💗. Taky mě popadlo těšení se na jaro a udělala mega objednávku bot v outletu :D




 


BŘEZEN
Březen byl boží hned z několika důvodů. Zaprvé jsem měla narozeniny, který jsem si skvěle užila, zadruhý jsme jeli s Kubou na naši první zimní dovolenou na lyže, zatřetí jsme s mamkou objevily skvělej wellness v penzionu U Čtyřlístku, začtvrtý jsem si nakoupila plno nových knížek (a jednu vyhrála! :), zapátý byly Velikonoce a zašestý jsem si založila Instagram!











DUBEN
V dubnu jsme se s Kubou vypravili do Prahy na Slovanskou epopej a výstavu Titanic. Oboje bylo naprosto úžasný! Plni očekávání jsme vyrazili i na Floru Olomouc, což byl taky dost zážitek :D. Konečně začlo být pěkně, takže celkově jsme hodně lítali po venku, začli grilovat a chodit na zmrzliny. Zašli jsme si i na trabantí přednášku a hlavně do kina na Olgu Hepnarovou, která se stala mým oblíbeným tématem na hoooodně dlouho. Na blogu jsem odstartovala novou rubriku a to Várka z Levných knih, která dosud patří mezi moje nejoblíbenější.







KVĚTEN
Největším zážitkem května byl asi Svět knihy. Doufám, že to letos vyjde a pojedeme se tam opět podívat. Jako každý rok jsme se účastnili Muzejní noci a Nábřeží umělců u nás v Hradci. Konečně jsme začli jezdit na kole a vydali se na luxusní zmrzlinu do Kunětic. Taky jsme si zašli do divadla, bohužel poprvý a naposled v týhle sezóně.







ČERVEN
Červen začal nejlíp jak mohl. Čekal nás totiž prodloužený víkend v Českém Krumlově, což byla taková naše první letní dovolená. Nechala jsem se ostříhat, v Hradci probíhal divadelňák a Noc kostelů, kde jsme samozřejmě nesměli s Kubou chybět, a vypravili jsme se na borůvky, odkud jsem si dovezla asi 5 klíšťat. Byli jsme se koupat v rybníku a na kole dojeli na Kuks :).

Český Krumlov


Noc kostelů a kostel sv. Antonína na Novém Hradci

Kuks


ČERVENEC
Začaly prázdniny, já byla furt někde v tahu a to se dost podepsalo na přečtených knihách. Vynahrazovala jsem si to ale právě výletama a různýma akcema. Hned na začátku července se tradičně konala rekonstrukce bitvy u Hradce Králové a Rock for people. Kuba měl narozeniny, ke kterým nečekaně dostal hodně knih :D. Začala jsem chodit na pravidelné večerní procházky po okolí Malšovy Lhoty, 3x byla v kině a červenec jsme završili v Polici nad Metují. Letos se tam plánujeme taky vydat a to hnedka nějak na jaře.








SRPEN
Srpen byl celý procestovaný. S mamkou jsme vyjely na chalupu na houby a opravdu jsme i něco našly. Taky jsme s Kubou absolvovali druhý prodloužený výlet a to v Českém Švýcarsku, kde to bylo naprosto úžasný! Na konci měsíce jsem dostala výpověď a jela to oslavit s kolegyní do Helsinek. Samozřejmě jsme si to skvěle užily, trochu se ochladily a já se těším až příští rok poletíme do Kodaně. Se stejnou kolegyní jsem se jela podívat na dostihy do Pardubic a v srpnu jsem se taky stala tetou :))










ZÁŘÍ
V září mi stále ještě pokračovalo léto a to nejenom díky fakt brutálně horkýmu počasí. Hned na začátku měsíce jsme jeli do Brna, přičemž jsem si připomněla svoje studentská léta a vrcholem září byla rozhodně dovolená na Samosu. Potřebovali jsme to oba s Kubou jako sůl, protože já jsem teda byla těsně před dovolenou už na pokraji totálního psychickýho vyčerpání.











ŘÍJEN
Říjen se stal naprosto jasně tím nejlepším měsícem letošního roku. Byl to můj poslední měsíc v práci, takže jsem už byla hodně v klidu a užívala si úžasný podzim. Do práce jsem chodila pěšky, oslavila svátek a doma nám přibyl nový člen - kocour Čenda. Zrovna o víkendu mě teda dost rozčílil, ale jinak si už nedokážu představit, že bychom ho neměli 💕. Podruhé jsem se tento rok vydali do divadla na hostující představení, podruhé jsem byla s mamkou na wellnessu a začla jsem pořádně zařizovat Vánoce :)













LISTOPAD
Na začátku listopadu jsem po týdenní dovolený nastoupila do Levných knih a naprosto si to tam zamilovala. Navštívila jsem plno kamarádů a hlavně jsem si stihla odskočit do Paříže do Disneylandu! Neuvěřitelný zážitek! Ještě teď nemůžu uvěřit, že jsme tam opravdu byli. V listopadu se taky konaly různé martinské a adventní trhy, kde jsem samozřejmě nesměla chybět. Dočkala jsem se své první spolupráce tady na blogu a přestavěla jsem si knihovnu :D












PROSINEC
V prosinci mě čekal pohovor po hooooodně dlouhé době a rovnou jsem byla přijata. Teďka si ještě užívám prázdniny a jsem takhle naprosto spokojená. Jinak jsem ještě pokračovala v brigádě v Levných knihách a absolvovala asi 3 firemní večírky z bývalé práce. S Kubou jsem si zašli do kina na Anděl Páně 2 a zvládli jsme předvánoční maraton po příbuzných. Vrcholem byl určitě Štědrý den. Bylo to něco neuvěřitelnýho, dostala jsem 33 knih a svátky poté strávila na chalupě. Byly to Vánoce snů a jsem zvědavá, jestli je ty letošní překonaj :)






Tak přesně takový byl můj rok 2016. Stalo se toho tolik, že jsem se v jednu chvíli až divila, že to všecho bylo v jednom roce. Opravdu jsem si myslela, že se to odehrálo už někdy dřív. Tenhle rok začal taky zajímavě. Mám pocit, že konečně žiju tak, jak jsem vždycky chtěla a uvidíme, co dál mi rok 2017 přinese.

Krásnou středu vám všem a ať je váš rok plný jen příjemných překvapení :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...