pátek 13. ledna 2017

Várka z Levných knih XI.

Ještě nemám přečtenou ani jednu knížku z těch 33, co jsem dostala k Vánocům a jdu si vesele nakupovat další? Jooo, proč né, že jo :D. Kuba už mi postavil další část knihovny, takže knížky je kam dávat, takže vlastně žádný problém. Dneska s článkem přicházím dřív, protože jak nedostávám výplatu, tak je vlastně jedno, kdy ty knížky nakoupím a nemusím čekat až do patnáctého. Tentokrát jsem teda podstoupila velkou oběť, protože minulej pátek (kdy jsem knihy kupovala) mi zrovna bylo dost blbě, že jsem ani plavat nešla a venku bylo cca -10°C.  

Ale co bych pro ty svoje knihy neudělala, že? 
Tak se jdeme mrnout, co jsem tam tentokrát ulovila. 

Zase jsem zkoušela nějaké další režimy na novém foťáku :)


Jsem celkem překvapená, že tentokrát mám jenom jednu YA knihu a naopak dvě klasiky. Jsem na sebe hrdá, protože jsem tím splnila první podmínku nakupování v LK, což je aspoň jedna klasika. Druhou podmínku max. 5 knih mám taky v kapse a finanční limit 500 Kč jsem taky dodržela (celkem jsem utratila 395 Kč :)

 
Tři muži ve člunu
Jak už jsem avízovala minule, tuhle knihu jsem měla v plánu si koupit. Už mám Tři muže na toulkách, Dva a půl muže ve člunu, takže by to byl celkem hřích, kdybych si nekoupila ten základ a to Tři muže ve člunu. Uvidíme, jestli to čtení za to aspoň stojí :))
Cena: 69,-


Vejce a Já
Od Betty jsem jako první četla Paní Láryfáry a pamatuju si, že mě to celkem hodně bavilo. Pak jsem v babiččině knihovně objevila Co život dal a vzal a najednou v LK Vejce a já? Musela jsem ji mít, protože tahle knížku už je prostě taky klasika. Navíc má nádhernou obálku! Jediná škoda je, že není v pevné vazbě, ale to už bych chtěla asi moc, co? :D
Cena: 99,- 


Za zrcadlem
Tahle knížka trochu vybočuje od těch ostatních, jelikož jsem si ji kupovala už v prosinci. Minule jsem vám ukazovala knihu Rozbité zrcadlo, která mě zaujala anotací a taky tou nádhernou obálkou. No a pak mi psala Marge, že to je druhej díl a v LK máme i díl první Za zrcadlem :D. Ten ale měli zas na jiný pobočce, takže jsem tam běžela a jsem ráda, že mám sérii komplet (hrozně jsem se bála, že se mi vyprodá, měli tam posledních pár kusů :D)
Cena: 59,-


V zemi korálového stromu 
Původně jsem si tuhle knihu vůbec nechtěla koupit! Je to první díl trilogie a Levné knihy ji na FB doporučovaly jako skvělý dárek babičce pod stromeček :D. Je fakt, že i mezi zákazníky zrovna tuhle knihu kupovaly hlavně důchodkyně. Jenže ta obálka mi tak učarovala a nakonec ani to téma mi nepřišlo tak hrozný, že to dopadlo, jak to dopadlo. V únoru chci dokoupit zbylé dva díly.
Cena: 99,-


Čtyři roční období: Rok v Římě
A aby to všechno nebyla moc náročná četba, tak jsem to musela vyrovnat nějakou oddychovkou. A co může být lepšího než vyprávění o stěhování jedné rodiny do Říma se všemi strastmi i slastmi? :D No jsem zvědavá, co z toho nakonec vyleze, ale obálka je pěkná, to zas jó :D
Cena: 69,-


A to máme pro dnešek vše. Znáte některou z těch knih? Četli jste je? Kĺidně mi dejte vědět :)

Já vám přeju klidný pátek třináctého, přežijte ho bez újmy a já se pokusím neutopit se :D

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...