sobota 28. ledna 2017

Winter Book Wishlist 2017

Než jsem začala psát tenhle článek, tak jsem chvíli přemýšlela, jestli to vůbec má smysl. Knih už teď mám tolik, že bych musela nonstop číst celý rok, navíc si nakupuju další nové každý měsíc v Levných knihách, tak proč si zase přát další knihy? Jenže mně to prostě nejde si tu krásnou knihu nekoupit a přijít tak o další úžasný příběh. Né nadarmo se říká, že čtenář prožije za svůj život těch životů hned několik a tady nezbývá než souhlasit. Navíc se mi daří tento rok opravdu hodně číst, takže už teď před koncem ledna mám přečteno krásných skoro 9 knih. Veškerá negativa a pochybnosti v tu chvíli zmizely a vy se můžete kouknout, co že si to přeju tentokrát :)


Asi by stálo ještě za to, abych vám řekla, jak jsem vlastně dopadla s předchozím a to vánočním wishlistem. Ani já tomu moc nemůžu uvěřit, ale kromě 3 knih jsem si pořídila všechny. No teda spíš Ježíšek pořídil, abych byla přesná. Přečteno z nich mám 0 (slovy nula!) :D, a proto potřebuju knihy další žeano :D. Kdyby mi někdo chtěl udělat radost a chtěl mi koupit všechny knížky, co nutně moc potřebuju, tak celý můj wishlist najde zde. :D

My ostatní tu prostě žijem
Bez jakýchkoliv okolků píšu narovinu, že tuhle knížku chci kvůli obalu. Fakt že jo, jsem prostě unešená z obálky a ani jsem doteď vlastně moc nevěděla, o čem kniha je. Tak abyste nedopadli jako já, tak tady máte anotaci :D

Anotace:
A co když nepatříš mezi vyvolený? Mezi ty, co maj za úkol zlikvidovat zombíky nebo bojovat s duchomorama (nebo co má to modrý světlo a všechny ty mrtvoly zase sakra znamenat)? Co si počít, když jsi jako Mikey? Kluk, kterej chce prostě jenom odmaturovat, užít si maturitní ples a možná už konečně sebrat odvahu a pozvat Hennu na rande dřív, než se něco semele a někdo už zase vyhodí školu do vzduchu. Protože někdy má člověk větší trable než to, že se tenhle měsíc už podruhý schyluje k zániku světa, a někdy prostě musí umět najít i v obyčejným životě něco neobyčejnýho. I když třeba tvýho nejlepšího kámoše uctívaj pumy jako modlu.

Zdroj: http://www.slovart.cz/buxus/images/image_17542_19_v1.jpeg

První konec - koupeno
První konec je kniha z mého milovaného CooBoo, která mi tak nějak unikla nebo jsem prostě nepostřehla její vydaní. Dozvěděla jsem se o ní až z nějakého knižního blogu a na první pohled si ji zamilovala. Znamená to tedy jediné a to, že ji prostě musím mít :D

Anotace:
Kolikrát můžete ztratit člověka, kterého milujete?
Osudem Katherine a Matthewa je rodit se stále znovu a znovu, století za stoletím. Jejich přítomnost pokaždé změní historii o fous k lepšímu a pokaždé se do sebe beznadějně zamilují, ale osud je vždy tragicky rozdělí.
Od dob krymské války, obléhání Carlisle až po brzkou budoucnost v letech 2019 a 2039 obětují své životy, aby zachránili svět. Ale proč se pořád vrací zpátky? Čeho musí dosáhnout, než jim bude umožněno žít v lásce a míru? Možná ten další konec bude jiný.
Skvělý debut mladé autorky o cestování v čase, osudu a věčnosti první lásky.

Zdroj: http://www.cooboo.cz/storage/images/800x600/4791.jpg

A proto skáču - koupeno
Tuhle útlou knížku jsem už měla v ruce na podzim, kdy jsem se rozhodovala, jakou knížku si vybrat od Kuby. Nakonec to vyhrály Dopisy na konec světa, který jsou jen tak mimochodem úžasný. Tahle kniha mi ale i tak utkvěla v paměti a pravděpodobně si ji budu muset pořídit taky (stejně jako dalších 1548654186 knih, na který se chodím koukat a čuchat k nim :D).

Anotace:
Mladý spisovatel, básník a bloger z Japonska trpí tak silnou formou autismu, že nedokáže mluvit. Jeho vidění světa je však neuvěřitelně bohaté, citlivé a inteligentní. Dokázal to v bestselleru A proto skáču, který ve svých třinácti "sepsal" za zcela mimořádných okolností. Metodou ukazování znaků na abecední tabulce odpověděl na osmapadesát otázek, jež mu ostatní často kladou: Proč nemůžeš být chvíli v klidu? Proč se učíš nazpaměť jízdní řády? Co je nejhorší, když má člověk autismus? Unikátní knihu v Japonsku objevil britský spisovatel David Mitchell, sám otec autistického syna, společně s manželkou ji přeložil do angličtiny a Higašidu a jeho niterné svědectví proslavil po celém západním světě. "Představte, že se nacházíte v místnosti s dvaceti radiopřijímači. Všechny jsou spuštěny a naplno se z nich linou hlasy a hudba. Nejde je vypnout ani ztlumit a místnost nemá okna ani dveře, takže jedinou úlevu vám přinese až naprosté vyčerpání," přibližuje v sugestivní předmluvě Mitchell pocity lidí s autismem.

Zdroj: https://obalky.kosmas.cz/ArticleCovers/213/610_big.jpg

100 dní štěstí - koupeno
Tolik krásných recenzí jsem četla na tuto knihu, že se najednou objevila na mém wishlistu. Bude to doják, budou to řeky slz, ale já ji prostě nutně potřebuju.

Anotace:
„Nejztracenější ze všech dní je ten, v němž jsme se nezasmáli.“ Nicolas de Chamfort Hořce úsměvný román o lásce, chlapském přátelství, slunné Itálii a skvělé italské kuchyni. Budete plakat a budete se smát, jako byste sledovali skvělý film! Nemám žádnou zásluhu, pro kterou bych byl oficiálně vzpomínán. Abych ospravedlnil tu mramorovou desku. Desku, kolem které někdo projde a řekne: „Mrkni mi do Wikipedie, kdo byl tendleten Battistini!“ Nicméně mám ženu a dvě děti, které miluju, úžasné přátele, mužstvo kluků, kteří by za mě dali život. Dělal jsem chyby, další ještě udělám, ale taky jsem se zapojil. Taky jsem tu byl. Možná v koutku, nebyl jsem oslavenec, ale byl jsem tu. Jediné, čeho lituju, je, že jsem musel zjistit, že umírám, abych začal žít.

Zdroj: http://www.databazeknih.cz/images_books/22_/220646/big_100-dni-stesti-d61-220646.jpg

P.S. Stále tě miluju - koupeno
První díl se mi fakt hodně líbil, také hlavně díky vedlejšímu sesterskému příběhu, takže pokračování je nutnost. Doufám, že na ni dojde co nejdřív, protože letos se chystá od Jenny Han vydání hned několika knih v češtině :)

Anotace:
Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí jeden kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i pocity, které k němu cítila.
Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou?
Půvabné pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala ukazuje, že láska není nikdy jednoduchá, ale že možná to ji činí tak úžasnou.

Zdroj: http://i1.martinus.cz/tovar/_l/213/l213139.jpg

Tak to by pro dnešek stačilo co? :) Trochu mě teďka na konci zaskočilo, že ani jedna kniha není vyloženě se zimní tématikou. Mám sice vybraných pár vánočních knih, ale ty si chci zase nechat až na letošní vánoční wishlist :)) Haha, ještě ani nezačalo jaro a já už mám zas Vánoce. Chvilku si ještě počkáme, ale těšit se můžu už teď, no ne? :)

Krásný začátek víkendu!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...