pondělí 16. ledna 2017

YOLI sbírka v mojí knihovně

Dneska začnu naprosto jednoduchou otázkou:

Znáte YOLI?

Pravděpodobně je to asi dost zbytečná otázka, ale i tak si pro jistotu dáme takovou malou seznamovačku (co kdyby náhodou, že jo). YOLI je nakladatelství, které spadá pod Euromedia Group (kde taky najdete Knižní klub) a specializuje se na literaturu Young Adult a New Adult. Vydavá knihy hlavně v měkké vazbě, aby byly finančně dostupné právě pro mladé čtenáře. Což je prostě paráda.

A co je taky perfektní
Mají nejenom českou, ale také slovenskou pobočku. Fakt mám tohle nakladatelství ráda, protože vydávají opravdu krásné knihy jak obsahem, tak i vzhledem. Líbí se mi snaha o zachování původním přebalů knih dle originálu, komunikace se čtenáři na sociálních sítích a všechny ty jejich soutěže! Myslím, že si určitě zaslouží slova díků, protože určitě i díky nim tolik mladých lidí čte :)

Ještě než jsem sbalila vánoční výzdobu, musela jsem udělat poslední fotky :D
A že mám YOLI fakt ráda je asi vidět i z prvních fotek. Sleduju je na facebooku, pravidelně kontroluju jejich instagramový účet a doma v knihovně mám od nich všechny tyhle krásky. Tak jdeme mrknout na pár statistik :)

 
📔 Celkem mám 14 knih - Všechny malé zázraky, Copatá máma, Eden, Nespavost, Odpusť mi. Megan, Sněží, sněží..., Hvězdy nám nepřály, Eleanor a Park, Nedej se, Fangirl, Uvnitř mé hlavy, Dopisy na konec světa, Prozřetelnost, Proroctví

📔 Přečteno zatím pouze 6 knih - Všechny malé zázraky, Hvězdy nám nepřály, Eleanor a Park, Dopisy na konec světa, Odpusť mi. Megan, Sněží, sněží...

📔 4 knihy z Levných knih - Prozřetelnost, Proroctví, Eden, Nespavost



📔 Pouze 1 kniha je v pevné vazbě - Sněží, sněží...


📔 YOLI zatím vydalo vše od Rainbow Rowell, což jsou 3 knihy a všechny mám


📔 Jediná série, kterou mám od YOLI je Prozřetelnost, Proroctví


📔 1 kniha od české autorky - Copatá máma

📔 Odpusť mi. Megan a Copatá máma mají rozhodně nejkrásnější obálku


📔 Uvnitř mé hlavy je jediná kniha, která má na hřbetu pouze znak YOLI bez nápisu


📔 Jako první jsem z YOLI četla Hvězdy nám nepřály a to ještě omylem, protože kamarádka nešťastnou náhodou koupila knihu v měkké vazbě :D


📔 Nejlepší byla zatím rozhodně Všechny malé zázraky 


📔 Nejlevnější kniha byla Eden - v Levných knihách za 39 Kč 

Myslela jsem si naivně, že když už jsem dostala tolik knih k Vánocům a ještě nakupuju průběžně v LK, tak mě to trochu zkrotí v nakupování jiných nových knih. Hm, tak prdlajs, v sobotu jsem objednávala nějaké knihy kamarádkám k svátku a narozeninám, tak jsem si tam přihodila ještě Vidořád pro sebe :D. Začínám už vážně pochybovat o svém duševní zdraví, ale holt lásce neporučíš.

Krásné pondělí vám všem a klidně mi v komentu napište, co jste si naposled koupili vy :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...