pondělí 13. února 2017

💙 Křest Továrny na sny 💙

💙 Na dnešek jsem měla připravený úplně jiný článek, ale touha sepsat vám zážitky z toho nejlepšího křtu (no dobře, na jiným jsem nikdy ještě nebyla :D) byla prostě a jednoduše mnohem silnější. Jaký byl celý večer super, bych se vám tu chtěla pokusit nějak megalomansky vyjádřit, ale moje schopnosti přenést tu vílí atmosféru na papír jsou v tomhle asi ještě dost v plenkách. Všechno bylo dotaženo do posledního detailu. Parádníma prostorama počínaje, přes veškerou milou obsluhu až po vrchol večera - Anie a Lukáše - konče. Ale nebudu předbíhat, vezmu to všechno popořadě a v klidu vám popíšu, co všechno se 9.2. vlastně dělo (i když bych to opět nejradši vychrlila všechno najednou :D).



💙 A začnu asi rovnou prostorama, kde se tahle akce konala. Nikdy dřív jsem v Radlické kulturní-sportovně nebyla, ale to místo mi učarovalo na první pohled. Holé zdi, přiznané trámy, luxfery a celý ten industriální vzhled skvěle akci doplňoval. Navíc byl i ideální na počet lidí (prý nás bylo 269!), připraveny byly židle, prodejní prostory, šatna (díkybohu!) a hlavně ... tramtadadáááááá ... BAR! :D ... kde jsem si koupila jenom čaj ....



💙 Pokračovat budu skvělou obsluhou. Tím myslím, jak hned u vstupu (kde jsem si vzala andělské poslání a ani si ho nestihla přečíst, protože jsem ho asi někde vytravila :( ), tak na baru a hlavně přímo rodiče, kteří prodávali náramky, knížky, lapače, tašky a bůhví co všechno! Bylo tam toho hrozně moc a já si kromě dvou knížek odnášela i náramek. Koukala jsem na něj hnedka na začátku, pak jsem si řekla, že ho přece tak nutně nepotřebuju a když jsem šla asi o hodinu později kolem, tak tam furt ležel! No to nešlo ho tam nenechat že jo, to byl osud :)








💙 Potkala jsem i plno dalších blogerek, což bylo taky super. Vidět třeba naživo TerezaInOslo s Johnim, kterou taky pravidelně čtu a vůbec nevědět, co jí povídat .... tak jsem jenom seděla a čuměla (paráda!) :D... prostě zážitek :D

💙 A naposled jsem si nechala samotnou Anie a Lukáše. My jsme ji s Verčou odchytly hned jak jsme přišly, aby nám podepsala naši Továrnu. Panejo, musím vám říct, že ta holka má teda sakra charisma, člověk je tím úplně ohromenej a nemá slov :D Já jsem si třeba přišla jak na prvním pohovoru, kdy jsem se bála cokoliv říct, abych to nějak nepodělala :D. Oba jsou hrozně milí a se všema se bavili, pořád se usmívali a myslím, že si to fakt užívali :)





💙 Samotný křest probíhal za účasti Tess a Kate, které se toho ujaly fakt s vervou a celou knížku doslova zmáchaly :D. Bylo to celý strašně vtipný a spontánní a prostě to k atmosféře večera fakt sedlo. Potom se ještě konalo povídaní s námi fanoušky, kdy jsme kladli otázky (ano, bylo tam i dost chlapů) a skvěle se u toho pobavili. Dozvěděli jsme se, že nejdýl na Vánoce bude další knížka, že 22.6. bude svatba, kolik stojí vydání knihy na vlastní náklady a za kolik se dá užít Bali.

Fotky bohužel dopadly, jak dopadly. Stála jsem na debilním místě a pohnout se nedalo, všude bylo narváno :D Tak to máme se sloupem no :D




💙 Jelikož jsme s Verčou obě z Hradce, musely jsme odcházet ještě před zahájením koncertu, abychom se nějak v pohodě dostaly domů. Věřím, že koncert byl pecka (všude to píšou, takže určitě byl! :D) a celý pokračování týhle úžasný noci taky. Bohužel já jsem u toho nebyla :(

Abych to shrnula, tak to byl prostě úžasně milej a vtipnej večer. Na podobné akci jsem byla úplně poprvé a moc se mi celý ten princip a průběh líbil. Teďka si už jenom přeju, aby Anie stihla dopsat další knížku co nejdřív, abychom ji na Vánoce všichni měli doma a za rok se sešli na dalším křtu :).

Přeju vám všem klidný start nového týdne!

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Taky jsem fanynka, knížku očekávám každým dnem a těším se, až o ní napíšu na blog, ale na křestu jsem nebyla, tak jsem ráda za takovéto zprostředkování :) Anie musí být skvělá. Jen mi přijde hrozně zvláštní, že i když jsou blogeři vlastně obyčejní lidé, najednou má člověk při setkání s nimi pocit, že je s nějakou celebritou, před kterou se nechce ztrapnit, chce na ni zapůsobit atp. Jak se z člověka, který jen žije svůj život, stane celebrita? Píše o tom na blog :D (Jasně, že z každého blogera není celebrita) Vážně zvláštní :D
    x
    www.introvertnisvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě o ní napíšeš samou chválu, protože je opravdu dobrá :) takový pohlazení po duši, ale ne zbytečně motivační, to se mi na ní líbilo. My jsme dneska Anie potkaly ve městě a zas to prostě bylo přesně tak jak píšeš :D Je to hrozně zvláštní pocit. Jo a nejdřiv jsme si ještě s kámoškou říkaly, co to je za holku, že ji odněkud známe :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...