pátek 10. března 2017

Várka z Levných knih XIII.

Tak mám druhé Vánoce 🎁

I když je to teda slabej odvárek (oproti 33 knížkám z Vánoc), tak se mi k narozeninám sešlo celkem 14 knížek (hohohooo, jsem královna všech knížek) a ještě poukázka na 100 Kč. 10 z nich je opět z Levných knih, takže jsem se rozhodla, že březnovou Várku sfouknu právě dárkama (a přísahám, že už si v březnu vážně nekoupim ani jednu knihu! haha). Všechny knihy jsem si vybírala sama a ačkoliv to byly dárky, tak vám samozřejmě jako vždy uvádím i ceny, a dokonce se mi podařilo se vejít i do tý pětistovky (476,-) :D. Pravidlo aspoň jedné klasiky se mi taky dodržet povedlo. Zajímavostí může být, že ačkoliv to nebylo nijak předem v plánu, tak většina knih je z nakladatelství Mladá Fronta.



Tak jdeme rovnou na to, ať vás moc neuspávám :D

Posedlost
Posedlost je další knihou ze žánru YA, která byla vybrána na naše společné čtení s Marge. Ta mi ji dokonce opět musela koupit v Praze, protože v Hradci jsme ji neměli. Nakonec jsem ji od ní dostala k narozeninám a ačkoliv bylo v plánu začít číst na začátku března, tak se přiznávám, že absolutně nestíhám :D Naštěstí Marge je na tom stejně, takže začneme možná teďka o víkendu :)

Cena: 79,-



Kufr paní Sinclairové
A cenu za nejkrásnější obálku Levných knih za měsíc březen vyhrává Kufr paní Sinclairové! Uznejte sami, že tuhle krásku jsem tam prostě nechat nemohla. Pokud jste četli moje shrnutí přečtených knih za únor, tak víte, jak se mi líbili Čtenáři z Broken Wheel doporučují a celá ta knižní tématika. Kufr by měl být také plný knižní tématiky, takže další důvod pro jeho pořízení. Navíc ta cena? :) 

Cena: 59,-



Loutkář z Ghetta
Ráda čtu válečnou tématiku. Kuba jí úplně miluje. Tahle kniha je proto asi ta pravá pro nás pro oba. Bohužel jsem v pár recenzích četla, že se autorka do útlé knihy snažila nacpat příliš mnoho témat, která pak proletí spíš letem světem, tak uvidíme, jestli to nakonec bude stát za to. Za tu cenu to rozhodně za zkoušku stojí.

Cena: 39,-



Ďáblovy deníky
Už na svém IG jsem vám tuhle knížku ukazovala a strašně moc jsem tam o ní básnila. Má zlaté stránky a je plná ilustrací na křídovém papíru. Moje milá Marge mi nakonec darovala svoji knihu, protože jsem si ji přála oni ji všude v LK vyprodali. Tímto ji za to moc děkuju, protože vím jaké to je vzdát se knihy :)

Cena: 49,-





Kontrapunkt 
Kontrapunkt je další knihou Mladé Fronty z edice Moderní světové prózy. Rozhodla jsem se proto, že doplním svoje předchozí tři knihy o další přírůstek. Prý to bude těžké čtení. No popravdě jsem ani nic jiného neočekávala, tak se těším, jestli s ním budu zápasit nebo to půjde :)

Cena: 39,-



Impérium
Impérium vůbec nebylo v plánu, ale nakonec jsem neodolala šarmu prodejce (mého kamaráda a bývalého kolegy :D) a knížka skončila v mém košíku. Má velice originální přebal, takže doufám, že i téma bude stát za to, jinak mu to tam půjdu omlátit o hlavu :D.

Cena: 39,-



Láska jako z filmu
Skoro vždycky si musim koupit nějakou oddychovku a tentokrát tomu nebylo jinak. Jsem zvědavá, co z knížky vyleze, protože dovětek knížky zní: Ale z Lásky nebeské nebo z Nevěsty na útěku? Doufám, že to bude vtipný příběh s happy endem, jak to tak většinou bejvá :)

Cena: 49,-



Espressologie
Další kniha do sbírky nakladatelství CooBoo, kterou jsem si ale koupila až na druhý pokus. Poprvé mi ji samozřejmě vyprodali, než jsem se stihla rozhoupat a teďka jsem pro ni musela až do Prahy :D. Dle recenzí půjde spíš o jednohubku na dva večery, ale to mi vůbec nevadí. Zajímavý je, že kafe piju úplně minimálně, ale hrozně ráda čtu příběhy, které se ho týkají :D. Asi nějaká moje úchylka.

Cena: 49,-



Saturnské básně, Galantní slavnosti, Romance beze slov
Tuhle sbírku jsem dostala od kamarádky. Chtěla jsem si ji koupit už od doby, kdy jsem v LK brigádničila, a zrovna tam tehdá přišla jako novinka. Vůbec nevím, kdy se na ní vrhnu, protože já a poezie nejsme moc kámoši. Každopádně se stále nevzdávám a zkouším to znovu a znovu. Třeba zrovna tahle sbírka mě chytne :)

Cena: 69,-



Upírovo tajemství
Vůbec nevím, co od tohodle mám čekat, ale dle obálky předpokládám nějakou šílenou červenou knihovnu. Knížka byla ale připravená na odpis, tak mi ji kamarádka zachránila. Zastávám pravidlo, že knížky by se prostě vyhazovat neměly. Vždycky se najde někdo, kdo si ji rád přečte :)

Cena: netuším, ale mám pocit, že ve výprodeji byla za 5,-


Na březen jsem se těšila, jak už třeba vyrazím ven s knihou a budu číst v lese. Místo toho ležim doma s rýmou a venku buď leje nebo fouká. Snad už brzo přijde obrat a my se konečně dočkáme jarního počasí. Věřím, že nejsem jediná, kdo se nemůže dočkat a div se nemodlí :D. Jinak mi moc čtení v březnu nejde a už od minulého týdne se crcám s jednou knihou. Hlavně, že je březen měsícem knihy, že? :D Tak uvidíme, jak se to nakonec vyvine.

Krásný víkend!

Váš Andreják


8 komentářů:

  1. Tak po Lasce z filmu a Espressologii dnes mrknu.
    Upirovo tajemstvi je strasne, zvladla jsem jeste pulku druheho dilu a poslala dal. Naopak treba Alexandra Ivy, tez v LK, mi prijde super.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Espressologii se obávám, jestli nebudou mít jenom na Andělu, protože co jsem naposled koukala, tak dostupnost všude jinde úplně nulová :/. S tím Upírovým tajemstvím jsem si to myslela, že to tak nějak bude, tak děkuju za upozornění. Zkusim to, ale myslim, že dopadnu stejně jako ty :D.

      Vymazat
    2. Tak díky Tobě mám tři nové knihy :D Espressologii měli, i když poslední tři kousky a i prodavač ji nemohl najít.

      Vymazat
    3. Hahááá, tak snad ta Espressologie bude stát za to :D a cos ještě pořídila? Tu Lásku jako z filmu a? :)

      Vymazat
    4. Jsem single a pomstim se :D

      Vymazat
    5. Na tu jsem taky koukala, tak třeba v dubnu na ní dojde :D

      Vymazat
  2. Já si naposled koupila v levných knihách nějakou knížku o válce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Válečné knihy tam dřív měli super, ale poslední dobou si nějak nemůžu vybrat. Co si koupila? :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...