sobota 13. května 2017

Várka z Levných knih XV.

Čím jiným by si člověk měl udělat radost, když se vrátí z dovolené, než novýma knížkama? :D
Já jsem se tím řídila a hned první den v práci jsem si nakoupila další zásobu. Jednou z velkých výhod práce v LK je to, že nám výplata chodí už 10., takže jsem mohla tuhle pravidelnou rubriku o pár dní posunout. Tentokrát jsem šáhla snad po všech různých žánrech. V mým košíku skončila dětská literatura, Shakespeare, současná moderní próza, román pro ženy... Opravdu rozmanitý výběr, kterým jsem splnila dokonce i to své pravidlo minimálně jedné klasiky. Maximum pěti knih se mi taky podařilo dodržet, i když jsem už na e-shopu koukala na něco dalšího, co už bohužel na prodejně nemáme :).

 No zatím se držím!

Hrozně moc jsem chtěla nafotit knížky už venku, ale bohužel jsem se tam nedopajdala :(

Celkem tu teda máme 5 knih za 265 Kč, což je snad nejmíň, co jsem kdy platila. Tentokrát jsem byla teda extrémně šetřivá a pětistovky jsem nedosáhla ani náhodou :)

(a možná si teda ještě něco objednám z toho e-shopu! :D)



Zakletá Ella

Zakletou Ellu mi doporučila Marge a navrhla ji do naší společné čtecí výzvy. Jedná se sice o knížku dětskou, ale já knihy pro děti miluju (viz moje nejoblíbenější knížka vůbec Děti z Bullerbynu). Loni jsem četla třeba Lottu z Rošťácké uličky, takže se tomuto žánru rozhodně nebráním. Jelikož se v případě Elly bude jednat i tak trochu o fantasy, tak se už moc těším, až se začtu. Co se mi teda ale nelíbí vůbec je ta šílená obálka. Je šíleně přeplácaná a ten růžovej nápis je doslova třešinka na dortu :D.

Cena: 29 Kč



Drsní chlapi

Elizabeth Gilbert je moje oblíbená spisovatelka. Četla jsem od ní už Jíst, meditovat, milovat a Poslední americký muž (obě tyhle knihy mám taky z LK) a bohužel mi tenkrát utekla V dobrém i ve zlém, kterou jsme taky měli chvilku na prodejně. Holt byla během pár dní pryč a já se ani nedivím. Tentokrát se mi podařilo ulovit alespoň pokračování. Tak nějak ještě nevím, jestli je nutný číst právě i V dobrém a ve zlém, ale doufám, že snad ne. Jelikož se jedná o její první román, který udělal díru do světa, tak jsem moc zvědavá, jak se bude líbit mně.

Cena: 59 Kč



Sonety

A pak tu máme jednu slavnou klasiku. Shakespeara jsem tam prostě nemohla nechat, to je přece jasný. Zatím jsem od něho četla jenom Hamleta, takže je asi nejvyšší čas tuhle velkou propast doplnit. Čtení si ale nechám až na podzim nebo zimu, vím, že teďka v létě bych se na to absolutně nedokázala soustředit.

Cena: 69 Kč



Poklad pana Isakowitze

Poklad pana Isakowitze jsem měla na wishlistu spolu s Drobným pokleskem a Pekařovou dcerou. Hm, opět jsem přišla pozdě a než jsem se stihla po měsící vrátit, tak další dvě knihy byly pryč a zbyl mi tam jenom Poklad :D. No nevadí, aspoň jsem ušetřila! Téma knihy vypadá hodně zajímavě aneb Švédové se vydají po svých kořenech do Polska. A půjde o pánskou jízdu! Ačkoliv se bude hodně mluvit o utlačování židů a holocaustu, mělo by se jednat o odlehčený příběh, takže snad nebudu zase břečet :).

Cena: 69 Kč



Zimní putování

Jelikož jsem na VŠ studovala němčinu, tak Elfriede Jelinek byla jednou z autorek, o které jsme se učili. Vím, že mě tenkrát zaujalo, že nepoužívá velká písmena na začátku podstatných jmen, která se v němčině tak píšou a taky se moc necrcá s interpunkcí. Taky si pamatuju, že mi to v originále přišlo jako strašnej maglajz a nemohla jsem se v textu zaboha vyznat, tak snad ta čeština bude lepší :D. Elfriede Jelinek je držitelkou Nobelovy ceny a její asi nejznámější dílo je Pianistka. Zimní putování také získalo cenu a to Mülheimskou literární, takže věřím, že i když nepůjde rozhodně o jednoduché čtení, tak nakonec nebudu zklamaná.

Cena: 39 Kč



A co vy? Objevili jste poslední dobou něco zajímavého u nás v LK? Klidně dejte vědět.
Já mám dneska volno, takže přemýšlím, jak ho smysluplně využiju!

Krásný víkend vám všem.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...