čtvrtek 15. června 2017

Neděle s Marge v Praze 🌞

🌞 S Marge (Lenkou) se známe už přes 20 let. Chodily jsme totiž spolu do třídy na základce, takže to už nějakej ten pátek je... Zvláštní ale je, že jsme se spolu nikdy nijak extra moc nebavily. Začalo to až dlouho po opuštění 9leté povinné školní docházky v době, kdy jsme už měly i po vysokých a jiných školách. Tenkrát nás spojily neuvěřitelné pitky, které jsou naštěstí už taky za náma, a momentálně nás pojí jedna obrovská vášeň a láska... a to láska ke knihám (včetně těch Levných :D).

Výhled z Lenčinýho bytu :)

Obě máme stejnou práci, pořádáme ty naše společné čtecí výzvy, s nadšením si ukazujeme, co jsme kde ulovily za knížku a lajkujeme si fotky na instagramu :D. Ačkoliv jsme dřív bydlely pár set metrů od sebe, momentálně nás dělí pár set kilometrů. No dobře, je to jenom jedna stovka, ale i tak je to daleko. Lenka se mi totiž odstěhovala do Prahy, a tak jsem se rozhodla za ní z Hradce konečně vydat!

Takhle to vypadalo doma, když jsem odjížděla :D


Kaféééé :)


V první řadě musím pochválit, jaké nám vyšlo krásné počasí, protože nebylo zas tak děsný vedro, jaký jsme čekaly. Nesnášenlivost vysokých teplot a tíhnutí k podzimu a Vánocům jsou dalším naším společným rysem (jak tak mimochodem :D). Hned po příjezdu na Anděl jsme ale i tak zapadly do Levných knih (kde jsme si nakonec stejně nic nekoupily) a pak na ledový kafe do Crosscafé. Myslím, že lepší start našeho společně strávenýho dne jsme si ani přát nemohly.


Pouliční umění v Radlický :D



Po menším osvěžení jsme už ale vyrazily k Marge do bytu. Byl to stěžejní bod mého výletu, takže jsem se fakt nemohla dočkat a musím říct, že realita předčila veškeré mé očekávání. Lenka bydlí s přítelem v atypickém podkrovním bytě, odkud je nádherný výhled do okolí. Nafotila jsem i nějaké detaily přímo z bytu, abyste z toho taky něco měli :)



Žrádlooooo

"Bezlepkové" víno, které samozřejmě bylo bezpeckové :D



Knihovna nesměla chybět :D

Sbírka Fortuna Libri :)




Dalším bodem v programu bylo samozřejmě jídlo a kafe :D. Bez toho by výlet nebyl výletem, a tak jsme se po vydatném obědě přenesly do Kavárny, co hledá jméno.

KONEČNĚ! 

Pořád jsem o tomhle místě jenom četla na blozích nebo koukala na fotky na instagramu a najednou jsem se dočkala a mohla toho být taky součástí. Hned na úvod jsme musely udělat asi tak milion fotek, na což už je obsluha asi zvyklá, protože to naprosto přešla, i když jsem si asi desetkrát sedaly a znovu stoupaly a šoupaly hrníčkama a podobně :D.

Dala jsem si pizzu Milanese a byla vážně luxusní :)

... a k ní citronádu - letní atmosféra jak vyšitá :)






Chai latté :)




Bohužel jak to tak bývá, celý den utekl tak šíleně rychle, že jsem zas najednou seděla ve vlaku směr Hradec. Plno věcí jsme ani nestihly, takže už pomalu zase hledáme další společný termín, abych mohla opět dorazit. Doma jsem pak doslova padla za vlast a usnula naprosto vyřízená (a pak spala v kuse 11 hodin!). To je známkou toho, že jsem prožila úžasnej den a rozhodně se těším na ten další :)

Teďka už jsem zase najela na klasickej režim a užívám si na maximum letošní prázdniny! :)
A vám přeju to samý. Užijte si pořádně letošní léto, ať na podzim nelitujete a máte na co vzpomínat.

Váš Andreják

4 komentáře:

  1. Je to super takhle udržovat kontakt s kamarády. Mám spoustu lidí ze základky, které pořád mohu nazvat přátelé. Dokonce jich je víc než ze střední :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ze střední nestýkám pravidelně snad s nikým a o vejšce ani nemluvim, tam je to zabitý úplně :/

      Vymazat
  2. Super článok! Milujem takéto cestovateľské posty plné fotiek :) V Kavárna co hledá jméno to vyzerá úžasne, takže sa nečudujem, že tam každý fotí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Právě píšu další cestovatelskej článek a doufám, že budu takhle pokračovat dál celý léto :).

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...