neděle 11. června 2017

Várka z Levných knih XVI.

Od tý doby, co jsem v Levných knihách zaměstnaná, tak ten čas letí ještě ukrutnějším tempem než kdy dřív. Teďka jsem teda měla konečně volný víkend, což je prostě hrozně zvláštní, když ještě před měsícem jsem měla volný všechny dny :D, a rozhodla jsem si ho zpestřit nějakejma novýma knížkama. Mezitím jsme teda stihli ještě grilovačku, zajela jsem si do Prahy a na čtení nakonec nezbylo skoro nic, ale NEVADÍ! Radovat z knížek se můžu i tak, že jo :D


Tentokrát jsem opět nevěděla co dřív. Je to děs, ale jak jsem v tom každý den, tak vidím i tu nejprťavější novinku a všechno samozřejmě hrozně nutně potřebuju! A hned teď! Takže jsem plno knížek musela vrátit zpátky do šuplíku a vzít si jen těch pět. Klasiku jsem se rozhodla zastoupit současnou moderní prózou a to držitelkou Nobelovy ceny Hertou Müllerovou, znáte ji?
Splnila jsem i podmínku max. utracených peněz a celkový nákup mě stál 305 Kč.



Rozhoupaný dech

A začneme rovnou tou klasikou. Rozhoupaný dech byl vydaný v edici Současná moderní próza od Mladé fronty a narozdíl od ostatních knih z této edice je o dost obsáhlejší. Mně se hrozně tahle edice líbí, takže tohle je asi už 6. knížka do sbírky :). Zatím jsem přečetla jen jednu a rozhodně to nebylo lehké čtení, takže jsem zvědavá, jestli zvládnu dočíst i tuhle.

Cena: 49 Kč

 

Zajatec Londýna

Mám takový neblahý pocit, že každý měsíc si koupím jednu knihu na základě úžasný obálky :D. No a tak to bylo i se Zajatcem Londýna. Ten přebal je prostě boží. Samozřejmě jsem se mrkla i na anotaci a ta taky nezněla zle. Francouz žijící v Londýně popisuje, jak se ještě moc nesžil s britským přístupem k životu.

Cena: 39 Kč

 

Agnes

Ach má Agnes milovaná, konečně jsi u mě! 💙
Abyste věděli, tak Agnes mi kdysi dávno vyprodali. Hrozně dlouho jsem na ni čekala, než se v LK znovu objeví a už jsem tak trochu ztrácela naději, když najednou.... Hned jak nám dorazila na prodejnu, tak jsem si jeden kus dala bokem, protože mám pocit, že další odloučení bych už asi nepřežila :D. A proč jsem ji vlastně tak hrozně chtěla? Protože jde o příběh ženy z Islandu a já jsem jsem na ten sever, tak mě určitě chápete :) a ta obálka je jako bonus!

Cena: 69 Kč



Co mě naučil tučňák?

Tučňák mě zaujal už když vyšel a byla ho plná blogerská scéna. O to víc jsem byla překvapená, když se najednou zjevil u nás v LK. Tou dobou jsem byla zrovna ve Vietnamu a jenom jsem se modlila, aby mi ho u nás v Hradci nevyprodali. Pro jistotu jsem byla domluvená s Marge, která mi ho odložila u nich na prodejně v Praze :D. Všechno nakonec dobře dopadlo, já mám svýho Tučňáka a už čeká, až dočtu Zakletou Ellu, aby byl jako další v pořadí na čtení v naší výzvě :)

Cena: 79 Kč



Pekařova dcera

Stačí říct jen Fortuna Libri a sametová obálka a je jasno - tuhle knihu musím mít. Navíc jsem si poslednín dobou oblíbila prolínání příběhu z minulosti (nejlépe 2.sv.války) a přítomnosti. To příběh Pekařovy dcery taky splňuje, takže tady vážně nebylo o čem váhat :).

Cena: 69 Kč



Přiznávám se bez mučení, že tenhle článek dopisuju z posledních sil s čelem opřeným skoro o klávesnici a zalepeným jedním okem, jak jsem vyřízená :D. Tenhle víkend byl fakt vyčerpávající a já se těším, až se dneska pořádně vyspím.

Ale víte co?  
Fakt to stojí za to!

Mám pocit, že po nekonečně dlouhý době mám v létě opravdový prázdniny a užívám se ji, jak to jenom jde :) A vám o tom taky něco sepíšu.

Zatím se mějte parádně, odstartujte v klidu nový týden a brzy zase zde! :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...