sobota 8. července 2017

Můj objev roku - kosmetika od BIONE

Už nevím jak dlouho jsem sama sobě slibovala, že až mi příště dojdou nějaké kosmetické propriety, tak se nevydám jako správnej lenoch pohodlně do DM, ale vyčíhnu si takovou tu echt klasickou vesnickou drogérku a nakoupím si nějakou českou přírodní kosmetiku. Odkládala jsem to už asi tak stokrát až jsem nakonec vlezla do jedný samoobsluhy tady kousek od nás a nestačila se divit. Nakoupila jsem si tam až až a to jsem nakonec nemusela ani do té drogérie.


V jednom z regálů jsem objevila českou značku Bione Cosmetics, která vyrábí přírodní kosmetiku. Předpokládám, že o této firmě neslyšíte poprvé. Já jsem o ní četla několikrát a slyšela na ni už spoustu chvály, takže jsem se s koupí opravdu dlouho nerozmýšlela. V té naší místní sámošce měli zrovna edici s cannabis, a tak skoro vše skončilo v mém nákupním košíku.

A co jsem to teda vlastně koupila?

Čisticí odličovací pleťové mléko
Oční odličovací tonikum
Tělové mléko
Pleťový krém


Zatím jsem vyzkoušela odličovací vodu, tělové mléko a pleťový krém. Naprosto 100% jsem spokojená hlavně s pleťovým krémem, kterým jsem se namazala poté, co jsem si na sluníčku spálila obličej. Díky tomu jsem se nezačla hnedka loupat, nebolelo to a fakt se mi kůže zklidnila.



Tělovým mlékem se mažu denně a nemůžu si stěžovat. Neloupu se a nemám po těle suchá místa, což je pro mě nejdůležitější, takže taky doporučuju. Navíc všechno tak pěkně voní a jako bonus je hodně přívětivá cena! Tělové mléko a pleťový krém stál cca 70 Kč/ks.

Bohužel zrovna neměli šampon, pro který jsem šla cíleně, ale to nevadí. Příště zkusím zajít opravdu do drogerie, kde třeba budou nabízet i více řad této kosmetiky. Jestli jste koukali už na jejich stránky, tak jich opravdu nabízejí hrozně moc a jelikož s cannabis jsem teda nadmíru spokojená, tak rozhodně chci vyzkoušet i další.



Máte zkušenost s touto kosmetikou? Doporučili byste mi něco dalšího z českých vod? :)

Parádní víkend přeju!

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Tak přesně tuhle značku už zbožňuji pár měsíců. Stále objevuji nové a nové produkty. Určitě vyzkoušej kokosový šampon :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že nejsem sama, kdo je z toho tak nadšenej :). Díky moc za tip na šampon, určitě vyzkouším!

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...