středa 13. září 2017

Já už asi navěky budu dítě

Čím víc se blíží Vánoce, tím víc se začínám navracet do dětských let.
(I když možná jsem se z nich spíš nikdy nedostala)
Těším se na nový školní rok, kdy bych s děckama nejradši nakupovala pastelky, pera, sešity a různý notýsky. V práci si nejradši dávám stranou knížky pro děti a young adult a kdybyste viděli ty úžasný kufříky s jednorožcem, co nám teďka dorazily! Asi je nutně potřebuju ... všechny. Aspoň, že v tom oblíkání jsem se už trochu uklidnila, ale stejně jsem si včera musela pořídit ty božový růžový bačkory s puntíkama a mašlema.




-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak to jsem prosím já, třicítka s duší dítěte.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Myslím, že tahle definice je pro mě asi nejvýstižnější, protože ...

... jsem furt myšlenkama někde mimo ve svém vlastním světě 

... hrozně ráda pořád něco čmárám, kreslím, vymejšlím, kreativně tvořím

... přijdou mi roztomilý mláďátka od zvířat, ale děti vůbec

... mám neutuchající chuť lézt po stromech

... večer se mi nechce jít spát

... a ráno vstávat

... jsem schopná se nacpat čímkoliv, i když vím, že mě bude bolet bříško

... mám doma občas bordel jako v bejvalym dětským pokojíčku

.... a nejradši bych ten pokojíček měla i teď

... dokážu se pro cokoliv nadchnout

... a zase to nadšení po pár okamžicích ztratit

.... když se mi něco nechce, tak není problém mě ukecat na to, že je mi za provedení činnosti něco slíbeno :D

atd. atd. atd. atd.





Dalo by se říct, že kromě řvaní a vztekání se na veřejnosti mám prostě snad všechny vlastnosti (a zájmy), co má mít správný dítě. A tak nějak si nejsem jistá, jestli je to dobře nebo ne


Neměla bych být už v tomhle věku fakt takovej ten správně zpruzenej dospělej jedinec? Ten co řeší akorát to, že nemá na zaplacení hypotéky, v práci ho to se*e, každej den má sedět doma u televize s lahváčem a snažit se s manžou o mimíska? Fakt je zrovna tohle ten správný způsob života?

Dejte mi vědět, jak jste na tom s touhle existenciální otázkou vy, a já si jdu zatím zabalit batůžek na víkendový výlet :)

Parádní podzimní večer vám přeju.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...