úterý 6. března 2018

Únor a zima je za námi...

Tak přesně takhle jsem měla pojmenovaný článek poté, co jsem se poradovala z předpovědi počasí. A pak ráno odhrnu závěsy a tam sníh. Všude! No nevadí, už jsem to tak nechala a sílou myšlenky to jaro přivolávám.

Už se těším na pořádný letní západy slunce



Pomalu ale jistě jaro vyhlížíme asi všichni. Já letos taky, i když to nerada přiznávám. Loni jsem si zimu krásně užila, byl sníh i sluníčko, prostě taková ta vyrovnaná zima se vším. Letos se to skoro vůbec nepovedlo a nebýt těch pár krásných i když mrazivých dní na konci měsíce, tak snad i já začnu pomalu propadat depresi. Hlavně z tohoto důvodu jsem zjistila, že jsem vůbec nefotila a většina fotek v tomto článku pochází právě z posledního únorového týdne.

Klasika... jak spí jeden, tak to zalomí i druhej :D

To, že jsem vůbec nefotila, ale neznamená, že jsem nic nedělala. Únor už je tradičně vždycky o něco akčnější než leden. Zažila jsem toho celkem dost a vy se teďka můžete podívat se mnou, co všechno to bylo.

Trochu chumelilo, konečně!

A já jsem psala dopisy :D

- V únoru jsem se konečně dostala na hokej - poprvé v této sezóně (to brzo no). Letos to klukům dost šlo, v tabulce nakonec skončili druzí a já se na ně šla podívat jenom jednou. Tak snad další sezóna bude účastnicky lepší.



- Tenhle měsíc jsem taky byla tradičně nemocná. Pěkně jsem si dala to svoje tradiční kolečko bolest v krku - rýma - kašel a naštěstí do týdne bylo po všem. Kuba to odnesl hůř, ten to vzal i s horečkama.

- Byla jsem plavat. Asi 3x :D. Ale furt lepší něco než nic, žejo!

- S kolegyní jsme se vypravily na mezinárodní palačinkový den. Panebože! Všude haldy palačinek, naskladko i naslano, narvaný pupky a odplazení domů z posledních sil. Tady mě docela štve, že jsem nefotila, protože to fakt stálo zato.

- V únoru jsem si musela dovybrat starou dovolenou, takže jsem byla nakonec 2 dny doma. Místo, abych se teda válela, tak jsem se vrhla na velký úklid, skočila si zaplavat a tak trochu si užila krásné počasí.

- S holkama z práce jsme se opět vypravily na bowling. Tam jsem sice fotila, ale dost rozmazaně :D.



Jely jsme na nealku a jednom vínu :D

A cestou domů začalo chumelit :D

- A hned druhý den nás čekal výlet na Stezku korunami stromů. Pokud chcete vidět víc, proklikněte se tady na článek.



Tenhle edukační panel mě naprosto dostal :D Velice vtipně a trefně sepsáno :)


- Konečně jsem se odhodlala založit blogu i facebookovou stránku. Nečekaně mě najdete jako Andrejak diary, takže klidně si mě přidejte ke šmírování.

- Docela jsem i kulturně žila. Zašla jsem si na svoji oblíbenou Pecha Kucha night a s kolegama skočila do kina na Tvář vody. Tenhle film získal nakonec myslím 4 Oscary, takže jsem ráda, že jsem ho viděla a můžu k tomu říct jenom to, že tak zvláštní film jsem dlouho neviděla. Založili jsme tím ale novou tradici a rozhodli se chodit pravidelně. Zítra nás čeká Rudá Volavka.


- Po roce (!!!!) jsem se vypravila za Kristýnkou do Chlumce. Zrovna začaly ty holomrazy, ale jak svítilo sluníčko, tak nám to ani nepřišlo. Trajdaly jsme dvě hodiny po zámeckém parku a já opět udělala pár fotek. Loni jsem o výpravě do Chlumce psala i článek, tak kdybyste si ho chtěli přečíst, najdete ho tady.









- Ačkoliv jsem si myslela, že v únoru už dost polevím, tak jsem toho hodně přečetla. Nakonec jsem zvládla 9 knih, což je opravdu paráda. Doufám, že mi to tempo vydrží a já dosáhnu na těch svých vysněných 60 knih za rok. V březnu to vypadá zatím taky celkem slušně. Už čtu 4. knihu.



- Velikonoce se blíží, takže jsem musela co nejdřív objednat výlet. A vydáme se na jedno z míst z mého letošního wishlistu. Čeká nás totiž Prostějov a Čechy pod Kosířem. Hrozně se těšííííím.

- Předčasně a opožděně jsme u babičky oslavili svátky a narozeniny. Koupila jsem babičce nádhernou kytici a co? Nemám ji vyfocenou, opět!

- Poslední únorový den mě čekalo focení pro Radku. Uháčkovala totiž tohodle megasoba a to se nedalo odmítnout! Její stránky jsem vám ukazovala už několikrát, ale pro jistotu to dám ještě jednou. Tak kdyby vás to zaujalo, mrkněte sem.


Únor byl super. I když byl takovej šedivej a unavenej, tak se mi nakonec podařilo naplnit ho haldou aktivit. A i když se budu poněkolikáté opakovat, tak březen bude ještě lepší! Minimálně těch pár prvních dní opravdu stojí zato.

A jaký únor jste měli vy?

Krásné úterý vám přeji.

Váš Andreják

A loučí se s vámi jako vždy Čenda! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...