úterý 8. května 2018

Co ještě nakupuji v LK kromě knih? I.

Před chvilkou jsme se vrátili z naprosto úžasnýho prodlouženýho víkendu strávenýho v jižních Čechách, ale než zpracuju těch 300 fotek a sesmolím vám k tomu aspoň trochu srozumitelný a o emoce očištěný text, bude to chvilku trvat. Jako náhradu vám za to po dlouhé době nabídnu taky jedno papírenský povídání. Tyhle různý serepetičky miluju, ale nějak se na ně přes všechno to cestování a návaly knih nedostává, takže tramtadadááááá konečně je to tady!



A nikoho asi ani nepřekvapí, že nejenom knihy, ale i papírenské zboží nakupuji v Levných knihách. Jako chodí nám tam toho mraky a stojí mě to obrovský množství odříkání, ale stejně jednou za čas neodolám... Na svoji obhajobu musím říct, že se snažím nakupovat aspoň trochu praktické věci, které vím, že stopro využiju. A tentokrát to byly zápisníky, lepítka a fixy.


A začnu hned tím nejlepším, co používám denně. Jsou to naprosto luxusní, překrásný, nejlepší a nejbožejší zápisníkoomalovánky. Obrázky na vybarvení jsou opravdu nádherné a detailní. Na druhé straně je volná stránka na zapisování, která je buď úplně čistá, linkovaná, nebo jen s pár řádky. Já jako pravidelný zapisovatel do deníku jsem si snad ani nic krásnějšího nemohla přát. Teďka ještě dopisuji starý deník, který mi vydrží cca do konce června a pak se hnedka vrhnu na jeden z těchto čtyř krasavců. Akorát teda netuším, který to vyhraje. Původně bylo v plánu koupit si jen jeden, ale když jsem je viděla naživo, nešlo odolat. A za 69 Kč/ks? Všechny musely být moje!
Jo a kdyžtak jsou ještě k sehnání taky na e-shopu LK tady.
















Další serepetičku už vlastním delší dobu. Jsou to vlastně takové černé desky na gumičku, v kterých najdete černé trhací papírky, různá barevná lepítka a stříbrnou gelovku. Tento set stál 29 Kč a využila jsem zatím hlavně stříbrnou tužku a černé papírky na výrobu dárku pro Kubu a holky k Vánocům. Teďka je mi úplně líto si do toho jenom čmárat, takže opět čekám na tu správnou příležitost :D.






A na ty černý papíry se mi určitě budou hodit i fixy se zlatou a stříbrnou náplní. Bohužel si nepamatuji cenu, ale myslím si, že víc jak 29 Kč to nebylo. Samozřejmě jsem je tam nemohla nechat, i když už dávno nechodím do školy a nic si podtrhávat nepotřebuju :D.

Jako poslední položku z mého nákupu jsem si tu nechala tento motivační zápisník s trefným názvem Místo abyste posílala 100 SMS můžete dělat 100 lepších věcí. Jedná se o knihu plnou 100 různých nápadů, které se dají dělat místo toho, abyste čuměli do telefonu. Přijde mi teda trochu zbytečný, že má tahle miniknížečka přebal, protože se přece jenom spíše hodí na nošení s sebou a plnění úkolů během dlouhých chvil, kdy se nudíte. Některé úkoly v něm jsou i na mě moc, ale za tu cenu závratných 19 Kč jsem ji koupila, i kdybych měla splnit třeba jenom třetinu. Pravděpodobně tento zápisník využiju spíš na způsob něčeho jako Destrukční deník a pokud se zadaří, ráda bych vám ho ukázala vyplněný :).










Tak to bylo takové malé nakouknutí do mého papírového ráje a já se jdu už pomalu chystat na zítřejší den. Po 4 dnech volna mě totiž čeká rovnou desítka v práci, tak ať se aspoň trochu vyspím a jsem plná sil :). Snad nepřišlo za tu dobu moc novinek!

Mějte se krásně a brzy opět na čtenou.

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Já jsem tuhle v Levných knihách viděla krásný hrneček s kočičkou. Kdybych se nebála, že ho rozbiju, než dojdu domů, určitě bych si ho odnesla. ♥

    Krásné úlovky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K nám na prodejnu se tyhle rozbitný věci naštěstí vůbec nedostanou, protože to bych tady pak už nechala vážně celou výplatu :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...