neděle 20. května 2018

New In květen 2018 - knihy 📚

Vítám vás u dnešního hodně barevného článku.

📚 Dovolená v Gruzii se pomalu ale jistě blíží (zítra budeme konečně objednávat letenky) a to znamenalo objednat co nejdřív průvodce. A když už člověk dělá objednávku a využívá k tomu slevový kupón, byl by blbej, kdyby si k tomu nepřihodil ještě něco. A tak to dopadlo, jak to dopadlo. Jedna Gruzie a milion dětských knížek (opět! :D). Mám pocit, že já jsem snad z toho dětství ještě nevyrostla a vlastně teďka ani nevím, proč bych tu svoji posedlost vůbec měla nějak obhajovat. Prostě to tak je a asi bych se s tím měla nějak vnitřně smířit.

Ony se ty dětský knížky určitě jednou budou ještě hodit.

Začíná mi kvést fialka, tak jsem ji musela nacpat na fotky :)


Gruzie
A abych nezačínala rovnou dětským, dáme si nejdřív toho průvodce. Od tohoto nakladatele ještě žádného průvodce nemáme, a tak nás trochu zaskočilo, že je úplně bez fotek. To ale asi není žádný konec světa, protože plno věcí si dneska může člověk vygůglit. Hlavně, že ta důležitá infa tam jsou.




Die große Wimmelbox
To, jak jsem se nečekaně zamilovala do dětských obrázkových leporel, už víte. Ihned, jak nám do LK dorazily Medvědi od Anne Suess, jsem věděla, že si od ní chci pořídit další hledací knížky. Akorát se mi za ně popravdě nechtělo dávat 150 Kč/ks.



Na Megaknihách se mi nakonec povedl husarský kousek a to koupit 3 knihy celkem za 187 Kč. Objevila jsem totiž tento Wimmelbox, který obsahuje 3 leporela, akorát jsou německy, proto je cena tak nízká. A pokud je obrázková knížka jiným jazykem, tak to samozřejmě nijak nevadí.



Wimmelbox se skládá z Mein großes Wimmelbuch - Tiere (u nás vyšlo jako Co se děje v přírodě), Das große Wimmelbuch (Co se děje kolem nás) a Das Wimmelbuch vom Bauernhof (Velká obrázková knížka Na statku).




Jediná příroda má u obrázků zvířat i názvy, takže tam to máme německy, ale jelikož mám němčinu vystudovanou, tak to naštěstí není takový problém. Dokonce mě to celkem zaujalo jako možnost učební pomůcky i pro dospělé. Tam se dá najít takových věcí, zvířat a situací, které by se daly popsat, že to může být celkem k užitku :)





Z celé této série už mi chybí jen Co se děje v říši pohádek, Co se děje po celý rok, Mein Wimmelhaus, Mein großer Wimmelbilder-Spaß a Mein superdickes Wimmelbuch. U těch posledních tří titulů si ani nejsem jistá, jestli vůbec vyšly česky. Každopádně bych si to jednou ráda zkompletovala, takže v nejbližší době budou objednávky leporel asi pokračovat (a to nemluvím o Jaro, Léto, Podzim, Zima a Noc, vyšlo pokračování Roku v lese a to Rok ve školce a dokonce má vyjít i třetí díl Rok na vsi!).




Broučci na pouti
Když už jsem byla u těch leporel, nemohla jsem odolat doobjednání opět jednoho z těch, která si pamatuji z dětství. Obrázky z Broučků na pouti jsem znala snad nazpaměť a musím říct, že i teď, jak jsem si ji po letech prohlížela, na všechny ty obrázky jsem si vzpomněla. Teďka v dospělosti navíc už ocením i ten krásný text k tomu, takže za mě obrovská radost.



A opět i v tomto případě se chystám na postupné dokupování i další rozkládacích leporel, která si pamatuji z dětství. Hlavně bych si ráda doplnila ta, která jsou ilustrovaná Helenou Zmatlíkovou, Zdeňkem Milerem a Josefem Ladou.


Zvířátka ve vánočním lese
Jelikož na Vánoce není nikdy brzy nebo už pozdě, chtěla jsem k tomu přihodit něco právě s touto tématikou. Po zadání klíčového slova na mě vyskočila tato zvířátka, co slaví Vánoce :). No musím říct, že je to teda roztomilost sama. Naprosto mě dostaly ty překrásný obrázky a už se těším, až se začtu. Škoda, že je knížečka tak útlá, protože o Vánocích, o těch bych mohla číst pořád :).






A aby těch dětských knih nebylo málo, včera mi kamarádka přivezla na korekturu svoji prvotinu, která snad letos spatří světlo světa. Já se na ní úplně neuvěřitelně těším, protože je mi hodně blízký styl, jakým je kniha napsaná, i samotná tématika. Určitě vás o ní budu informovat i v průběhu vývoje, jelikož samotné vydání bude pravděpodobně hnáno přes hithit nebo podobný portál. Tak snad vše klapne jak má :)

Já už si jdu mezitím užít další krásný jarní den a vy mi dejte vědět, jestli mezi vámi najdu někoho, kdo stejně ulítává na dětských knížkách :)

Mějte se famfárově,

váš Andreják



2 komentáře:

  1. To zní jako kdybys plánovala brzy nějaké děťátko! :D Knížky jsou krásné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď! Taky už jsem si říkala, že bych se měla krotit, nebo si to někdo špatně vyloží :D Ale nemůžu si pomoct :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...